Praktyczne aspekty infobrokerstwa AZD-SL>Prakasp
T_1 Diagnoza potrzeb informacyjnych.
T_2 Informacja a wiedza.
T_3 Bariery mentalne.
T_4 Praca z klientem.
T_5 Podstawy negocjacji i mediacji.
T_6 Podstawy perswazji.
T_7 Sposoby przygotowania wystąpień publicznych.
T_8 Metody prowadzenia poszukiwania i weryfikacji informacji.
T_10 Podstawy prawne działalności infobrokerskiej.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Ew_1 Zna podstawową terminologie związaną z infobrokerstwem.
Ew_2 Wie jak prowadzić negocjacje z klientem.
Ew_3 Zna podstawowe źródła prawa dla działalności infobrokerskiej.
Ew_4 Zna sposoby przygotowanie prezentacji.
Ew_5 Zna metodykę rozpoczęcia prowadzenia poszukiwań informacji.
Eu_1 Potrafi pracować z klientem w środowisku działalności gospodarczej.
Eu_2 Potrafi wyszukiwać przepisy prawa.
Ek_1 Postępuje etycznie w kontaktach z klientem.
Ek_2 Ma świadomość obowiązków względem społeczeństwa w zakresie popularyzacji etycznego postępowania.
Kryteria oceniania
M_1 Wykład
M_2 Prezentacja multimedialna.
M_3 Pogadanka.
M_4 Dyskusja.
M_5 Case study.
Literatura
Zawód infobroker. Polski rynek informacji, red. S. Cisek, A. Januszko-Szakiel, Warszawa 2015.
B. Saramak, Wykorzystanie otwartych źródeł informacji w działalności wywiadowczej: historia, praktyka, perspektywy, Warszawa 2015.
K. Majerska, Informacja w organizacjach społeczeństwa wiedzy, Warszawa 2007.
M. Kamińska, Infobrokerstwo w Polsce, „TRANSFORMACJE”, 1-4 (51-55) 2007 i 1-2 (56-57) 2008 s. 374-399.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: