Wstęp do zarządzania mediami DIKS-NL>Wstzam
T_1 Geneza i pojęcie zarządzania
T_2 Kulturowe uwarunkowania organizacji i zarządzania
T_3 Przywództwo i władza
T_4 Analiza gałęzi przemysłu medialnego
T_5 Zarządzanie strategiczne
T_6 Paradygmaty zarządzania strategicznego
T_7 Etapy zarządzania strategicznego
T_8 Otoczenie organizacji
T_9 Planowanie (Istota planowania, Planowanie strategiczne, Planowanie operacyjne)
T_10 Motywowanie pracowników
T_11 Istota controllingu w przedsiębiorstwie medialnym
T_12 Zarządzanie techniką i innowacjami
T_13 Zarządzanie w kryzysie
T_14 Ekonomiczne aspekty zarządzania
T_15 Etyczny i społeczny kontekst zarządzania
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W02, Ma podstawową wiedzę o różnych rodzajach struktur i instytucji społecznych (kulturowych, politycznych, prawnych, ekonomicznych);
K_W12, Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości w mediach
K_K07, Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
K_K10, Potrafi pracować w zespole przyjmować i wyznaczać zadania, jest świadomy odpowiedzialności za uczestników realizowanego przez siebie przedsięwzięcia
K_K16 Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności w kontekście postępu technologicznego i rozwoju społeczeństwa informacyjnego
K_K17 Potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy uwzględniając w swojej wizji pracy potrzeby własne i innych
Kryteria oceniania
Kontrola obecności studentów na wykładach.
Egzamin w formie testu jednokrotnego wyboru.
Literatura
Lucy Küng, Strategie zarządzania na rynku mediów, Wydawnictwo: Wolters Kluwer SA, Warszawa 2012
Tadeusz Kowalski, Bohdan Jung, Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów, Wydawnictwo: WAiP, Warszawa, 2006
Bogusław Nierenberg, Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 2011
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: