Instagram jako narzędzie budowania marki DIKS-SL>InstaMark
Celem kursu jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych zwłaszcza w portalu Instagram. Uczestnicy zapoznają się ze strategiami i narzędziami budowania marki dostępnymi na Instagramie. Dzięki zdobytej wiedzy, będą świadomie i krytycznie patrzeć na działania marek w sieci, a także zyskają praktyczne narzędzie przydatne podczas pracy dla agencji marketingowych lub w ramach prowadzenia własnej działalności związanej z komunikowaniem promocyjno-wizerunkowym.
- Wprowadzenie do tematyki budowania wizerunku na Instagramie
- Strategia komunikacji marki na Instagramie
- Zarządzanie kryzysem wizerunkowym marki na Instagramie - zdalnie
- Performance marketing
- Komunikowanie wizualne na Instagramie
- Influencer marketing i storytelling na Instagramie
- CSR na Instagramie
- Wykorzystanie AI w komunikacji marki na Instagramie
W cyklu 2022/2023-L:
Celem kursu jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych zwłaszcza w portalu Instagram. Uczestnicy zapoznają się ze strategiami i narzędziami budowania marki dostępnymi na Instagramie. Dzięki zdobytej wiedzy, będą świadomie i krytycznie patrzeć na działania marek w sieci, a także zyskają praktyczne narzędzie przydatne podczas pracy dla agencji marketingowych lub w ramach prowadzenia własnej działalności związanej z komunikowaniem promocyjno-wizerunkowym. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Sarah Frier - Instagram bez filtra
Adam Łaszyn - E-kryzys
Agnieszka Chimkowska - Autentyczny personal branding
Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko - Siła narracji marketingowej
Chip Heath, Dan Heath - Przyczepne historie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: