Prowadzony w
cyklach:
2022/2023-L, 2023/2024-L, 2024/2025-L
Punkty ECTS:
2
Język:
polski
Organizowany przez:
Wydział Nauk Społecznych
Instagram jako narzędzie budowania marki DIKS-SL>InstaMark
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/2023-L:
Celem kursu jest przekazanie praktycznej wiedzy na temat marketingu w mediach społecznościowych zwłaszcza w portalu Instagram. Uczestnicy zapoznają się ze strategiami i narzędziami budowania marki dostępnymi na Instagramie. Dzięki zdobytej wiedzy, będą świadomie i krytycznie patrzeć na działania marek w sieci, a także zyskają praktyczne narzędzie przydatne podczas pracy dla agencji marketingowych lub w ramach prowadzenia własnej działalności związanej z komunikowaniem promocyjno-wizerunkowym. |
Tryb zajęć
Stacjonarne
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: