Komunikowanie wizerunkowe DIKS-SL>KomWiz
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/2023-Z:
TREŚĆ KSZTAŁCENIA: I. Komunikowanie wizerunkowe marek, instytucji, podmiotów - wprowadzenie: a/ modele komunikacji społecznej; b/ komunikowanie za pomocą obrazu; c/ systemy komunikacji wizualnej; d/ wizerunek, reputacja, tożsamość. II. Budowanie świadomości marki a/ proces rozwoju marki; c/ strategia i zarządzanie marką; d/ marka osobista (personal branding). III. Strategie komunikacji marek globalnych - analiza komunikowania wizerunkowego na wybranych przykładach – prezentacje studentów.. Efekty uczenia się: WIEDZA w wyniku przeprowadzonych zajęć student definiuje podstawowe pojęcia z zakresu komunikowania wizerunkowego, analizuje strategie komunikacji marek oraz rozróżnia i nazywa narzędzia marketingowe, które potrafi odpowiednio zastosować. UMIEJĘTNOŚCI w wyniku przeprowadzonych zajęć student potrafi samodzielnie opracować model komunikacji wizerunkowej marki w oparciu o analizę wstępną - posługuje się przy tym odpowiednio dobranymi narzędziami z zakresu marketingu i public relations. Potrafi projektować i analizować efekty działań związane z komunikacją wizerunkową - umie krytycznie przeanalizować działania i przewidywać społeczne skutki tej działalności. Potrafi kierować pracą w zespole oraz wyznaczać zadania sobie i innym. KOMPETENCJE (POSTAWY) w wyniku przeprowadzonych zajęć student ma ukształtowaną i przyswojoną postawę postępowania zgodnie z zasadami prawa i etyki zawodowej. Rozumie konieczność ciągłego poszerzania wiedzy na temat komunikacji społecznej, marketingu, public relations oraz nowych mediów. Potrafi postrzegać swoją pracę w uwarunkowaniach rynkowych jako misję publiczną dla dobra człowieka i społeczności. Metody i kryteria oceniania: Wybrane metody dydaktyczne: - studium przypadku (case study) - mini-wykład wprowadzający nowe zagadnienia; - prezentacje multimedialne; - dyskusje w podgrupach oraz debaty na forum¬ grupy; - konsultacje indywidualne i grupowe. SPOSOBY I WARUNKI ZALICZENIA: Student/studentka zobowiązany/a jest do obecności na zajęciach – w wypadku nieobecności indywidualnie z prowadzącą zajęcia ustala sposób zaliczenia (napisanie eseju lub przygotowanie dodatkowej prezentacji / mni-wykładu). Student/studentka przygotowuje prezentacje indywidualną i w zespole – temat i formę prezentacji konsultuje z prowadzącą zajęcia. Student/studentka oceniany/a jest pod względem rzetelność opracowania wystąpienia, autoprezentacji, umiejętność współpracy w zespole oraz aktywności na zajęciach. Na ocenę końcową składają się wszystkie wyżej wymienione warunki. |
W cyklu 2024/2025-Z:
TREŚĆ KSZTAŁCENIA: EFEKTY KSZTAŁCENIA: SPOSOBY I WARUNKI ZALICZENIA: |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
W cyklu 2022/2023-Z:
Literatura: 2. Hermann H. Wala „Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces”, Grupa Wydawnicza Foksal, Warszawa 2014 3. Fraser P. Seitel, „Public Relations w praktyce” Felberg SJA, Warszawa 2003 4. Agata Stachowicz-Stanusch, „Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę”, HELION Gliwice 2007 5. Aleksandra Ślifirska. „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”, PWN, Warszawa 2016 6. Iwona Skowronek, „Marketing doświadczeń. Od doświadczenia klienta do wizerunku firmy”, POLTEXT, Warszawa 2012 7. Praca zbiorowa pod redakcją Henryka Mruka, „Komunikowanie się w marketingu”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2014 PROPONOWANE ŹRÓDŁA INTERNETOWE: http://nowymarketing.pl/ http://kampaniespoleczne.pl/ http://www.zfpr.pl/ http://www.polskipr.pl/o-stowarzyszeniu/kodeks-etyki/ http://www.proto.pl/ |
W cyklu 2024/2025-Z:
Literatura: WYBRANE ŹRÓDŁA INTERNETOWE: |
Uwagi
W cyklu 2022/2023-Z:
Nakład pracy studenta w godz. 50, w tym aktywność studenta: udział w ćwiczeniach 30, przygotowanie do zajęć 8, opracowanie prezentacji 12, łącznie 50 godzin. |
W cyklu 2024/2025-Z:
Nakład pracy studenta w godz. 50, w tym aktywność studenta: udział w ćwiczeniach 30, przygotowanie do zajęć 8, opracowanie prezentacji 12, łącznie 50 godzin. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: