Seminarium licencjackie I DIKS-SL>Semlc1
T_1. Zapoznanie się z metodami pracy.
T_2. Wprowadzenie w kalendarz.
T_3. Metoda GROW.
T_4. Metoda góry lodowej.
T_5. Referowanie dokonanej kwerendy bibliotecznej.
T_6. Zatwierdzenie tematu roboczego pracy licencjackiej.
T_7. Przygotowanie wstępu i planu pracy
T_8. Przygotowanie pierwszego rozdziału
T_9. Przygotowanie planu drugiego rozdziału i tez zasadnicznych
T_10. Podsumowanie prac nad treściami teoretycznymi.
T_11. Przygotowanie drugiego rozdziału pracy - opisanie materiału badawczego.
T_12. Przygotowanie trzeciego rozdziału - zastosowanie metod jakościowych i ilościowych w badanym materiale.
T_13. Oddanie całości pracy.
T_14. Konsultacje ostatecznej wersji pracy licencjackiej.
T_15. Szkolenie z zakresu publicznej obrony pracy dyplomowej.
Tryb zajęć
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Student ma uporządkowaną wiedzę ogólną z zakresu aparatu pojęciowo-terminologicznego
- Student/ka ma uporządkowaną wiedzę ogólną z zakresu gramatyki oraz historii języka, którego dotyczy praca licencjacka.
- Student/ka rozumie specyfikę przedmiotową i metodologiczną kierunku
Umiejętności:
- Student/ka potrafi wyszukiwać, oceniać, krytycznie analizować i syntetyzować informacje, wykorzystując różne źródła polskie i obcojęzyczne.
- Student/ka potrafi formułować problemy badawcze, związane z problematyką seminarium
- Student/ka potrafi przedstawiać różne opinie i stanowiska na temat studiowanych zagadnień oraz o nich dyskutować, posiada umiejętność merytorycznego argumentowania, z wykorzystaniem poglądów innych autorów oraz formułowania wniosków.
Kompetencje społeczne:
- student/ka potrafi w sposób krytyczny oceniać posiadaną wiedzę oraz odbierane treści.
- student/ka rozumie znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych
Kryteria oceniania
Wykład, Dyskusja, debata, pokaz multimedialny, pokaz filmu
Kryteria oceniania: obecność i aktywność na zajęciach, pisemna praca czyli kolejne rozdziały pracy licencjackiej
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Obowiązkowa:
Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Kraków
1995
uzupełniająca:
Boć J., „Jak pisać pracę magisterską”, Wrocław 1994
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: