Innowacyjność projektowania eventów DIKS-SM>InnEve
TREŚĆ KSZTAŁCENIA:
1/ Wprowadzenie, omówienie i analiza pojęć:
- event marketing,
- innowacja marketingowa,
- projektowanie usług - service design
2/ Projektowanie innowacyjnego wydarzenia promocyjnego z wykorzystaniem metodologii design thinking (empatia, synteza, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie, wdrożenie).
3/ Analiza wybranych wydarzeń promocyjnych w kontekście komunikacji marketingowej i zarządzania projektem - case studies.
4/ Rola promocji w zarządzaniu eventami - case studies.
5/ Opracowanie strategii działań związanych z realizacją projektu GRADUACJA 2024:
- definiowanie celu
- podział na zespoły zdaniowe
- zarządzanie projektem
- realizacja wydarzenia
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
W wyniku przeprowadzonych zajęć student zdobywa wiedzę na temat zarządzania projektem, poznaje obszar działań event marketingu oraz pogłębia znajomość technik budowania wizerunku organizacji poprzez kreatywne wykorzystanie innowacji marketingowej.
UMIEJĘTNOŚCI
W wyniku przeprowadzonych zajęć student potrafi wykorzystać event jako narzędzie skutecznej, kreatywnej i zintegrowanej komunikacji. Umie zastosować wiedzę z obszaru public relations podczas tworzenia koncepcji i definiowania celu organizacji eventu. Potrafi realizować powierzone mu obowiązki we współpracy z innymi członkami zespołu. Potrafi kierować pracą w zespole oraz wyznaczać zadania sobie i innym.
KOMPETENCJE (POSTAWY)
W wyniku przeprowadzonych zajęć student rozumie konieczność ciągłego poszerzania wiedzy na temat event marketingu. Jest świadomy wpływu społecznego jakim jest organizacja eventów i potrafi przewidywać ich wieloaspektowe skutki społeczne.
Kryteria oceniania
METODY DYDAKTYCZNE
Wybrane metody dydaktyczne:
- studium przypadku (case study)
- mini-wykład wprowadzający nowe zagadnienia;
- prezentacje multimedialne;
- dyskusje w podgrupach oraz debaty na forum¬ grupy;
- konsultacje indywidualne i grupowe.
SPOSOBY I WARUNKI ZALICZENIA:
Student/studentka zobowiązany/a jest do obecności na zajęciach – w wypadku nieobecności indywidualnie z prowadzącą zajęcia ustala sposób zaliczenia (napisanie eseju lub przygotowanie dodatkowej prezentacji / mni-wykładu).
Student/studentka przygotowuje prezentacje indywidualną i w zespole – temat i formę prezentacji konsultuje z prowadzącą zajęcia.
Student/studentka oceniany/a jest pod względem rzetelność opracowania wystąpienia, autoprezentacji, umiejętność współpracy w zespole oraz aktywności na zajęciach.
Na ocenę końcową składają się wszystkie wyżej wymienione warunki.
Praktyki zawodowe
Nakład pracy studenta 50 godzin lekcyjnych, w tym:
udział w ćwiczeniach stacjonarnych 15 i 15 w ćwiczeniach on-line, przygotowanie do zajęć 8, opracowanie prezentacji 12 - łącznie 50 godzin.
Literatura
POLECANE LEKTURY:
1. Anna Kalinowska-Żeleźnik Event marketing jako forma komunikacji marketingowej
Ekonomiczne problemu usług nr 42, Szczecin
3. Olejniczak Aneta Event marketing jako jedna z form innowacji marketingowych w instytucjach naukowych i badawczych Marketing i rynek 10/2013, Warszawa
4. Piotr Sieradzki „Gerharda Schulze teoria społeczeństwa doznań” Wyd. Adam Marszałek, 2011
5. Paddy Miller, Thomas Wedell-Wadellsborg “Architekci innowacyjności” Wyd. Studio Emka 2014
ZASOBY INTERNETOWE:
https://www.exclusive-event.pl/publikacje
http://www.proto.pl/publikacje
https://www.intel.pl/content/www/pl/pl/it-managers/ted-2018-the-age-of-amazement.html
https://nowymarketing.pl/a/20790,eventy-na-przelomie-2018-2019
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: