Kreatywność w sieci - aplikacje i narzędzia DIKS-e-CD-SM>KreaSie
W zmieniającym się świecie mediów i komunikacji coraz bardziej znaczący zaczyna być proces kreatywnego podejścia do treści medialnej. Zarządzanie i projektowanie nowych rozwiązań medialnych oraz analiza zmieniającego się rynku mediów cyfrowych będą głównymi aspektami kursu.
Wraz z pojawieniem się Internetu rozpoczęła się nowa era komunikacji. Ważnym elementem użytkowania mediów stały się cyfrowe kanały komunikacji, które coraz częściej determinują nowe mechanizmy i technologie pracy w dziennikarstwie, marketingu komunikacji. Studenci poznają główne cechy mediów i narzędzi kreatywnych wykorzystywanych w komunikacji społecznej, dostępne technologie projektowania i analizy treści oraz ich dostępność na różnych urządzeniach i platformach. Warsztaty mają na celu nie tylko przegląd obecnych w społeczeństwie informacyjnym różnych typów mediów cyfrowych, które warto wykorzystywać w działaniach komunikacyjnych, ale także przedstawią kreatywne zarządzanie treścią i budowanie własnych projektów i rozwiązań opartych na najnowszych trendach i badaniach. Kurs ten również systematyzuje wiedzę na temat zmian w dziennikarstwie pod wpływem rozwoju nowych technologii oraz przedstawia różne koncepcje kreatywnego zarządzania projektem medialnym z wykorzystaniem narzędzi online.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: