Człowiek w sieci DM-NL>CzłowiekWSieci
T_1. Duchowość w perspektywie sieci
T_2. Globalna wioska
T_3. Relacje w sieci
T_4. Czy media zmieniają świat?
T_5. Czy media zmieniają człowieka?
T_6. Technologie
T_7. Kościół a media
T_8. Duchowość w sieci
T_9. Duchowość popularna
T_10. Komunikacja a komunia
Tryb zajęć
Efekty kształcenia
WIEDZA:
W_01 Student ma znajomość podstawowych definicji z przedmiotu
W_02 ma pogłębioną wiedzę na temat literatury przedmiotu
UMIEJĘTNOŚCI:
U_1 Potrafi określić aktualny stan badań
U_2 potrafi wyróżnić okresy rozwoju badań nad przedmiotem wykładu
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
K_01 docenia wagę zagadnień omówionych w przedmiocie
K_02 posiada dojrzałe kompetencje w przekazywaniu zdobytej wiedzy w pracy zawodowej
Kryteria oceniania
Wykład, Dyskusja, debata, pokaz multimedialny, pokaz filmu
Kryteria oceniania: obecność i aktywność na zajęciach, pisemna praca roczna, egzamin.
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Obowiązkowa:
1. Papieskie orędzia na Światowy Dzień Środków Społecznego
Przekazu
Uzupełniająca:
1.p. J. Mariański, Sekularyzacja, desekularyzacja, nowa duchowość. Studium socjologiczne,
Kraków 2013
2.Y. M.-J. Congar, Wierzę w Ducha Świętego, t. I, Duch Święty w „ekonomii”. Objawienie
i doświadczenie Ducha, tłum. A. Paygert, Warszawa 1995
3. G. Risse, Sekularyzacja, [w:] Leksykon religii, red. H. Waldenfels, tłum. P. Pachciarek,
Warszawa 1997, s. 432.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: