Aksjologiczno-partycypacyjne fundamenty zarządzania DM-SL>AksjoPartyFund
T_1 Cele i wartości organizacji
T_2 Wartości w przemyśle medialnym
T_3 Kategorie wartości i ich funkcje w zarządzaniu
T_4 Kultura organizacji
T_5 System wartości a paradygmat zarządzania
T_6 Zarządzanie przez wartości
T_7 Przywództwo przez wartości
T_8 Pojęcie partycypacji
T_9 Typologia partycypacji w zarządzaniu
T_10 Formy zarządzania partycypacyjnego
T_11 Partycypacja jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem medialnym
T_12 Partycypacja a motywowanie
T_13 Sposoby postrzegania pracowników a zasada partycypacji
T_14 Styl kierowania a problem partycypacji
T_15 Wartości i partycypacja a odpowiedzialność
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
W_01 Student ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę o związkach nauk o komunikowaniu społecznym i mediach z innymi dziedzinami nauki i dyscyplinami naukowymi dla potrzeb analiz i badań interdyscyplinarnych.
UMIEJĘTNOŚCI:
U_01 Posiada umiejętność integrowania wiedzy z różnych dyscyplin nauk społecznych
i humanistycznych oraz jej zastosowania w sytuacjach i działaniach praktycznych dla własnego rozwoju i rozwoju innych osób.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
K_01 Posiada dojrzałe kompetencje etyczne oparte na szacunku dla wartości każdego człowieka oraz troski o dobro wspólne.
Kryteria oceniania
Obecność i aktywność na zajęciach
Test jednokrotnego wyboru
Literatura
Lachowski S., Droga ważniejsza niż cel. Wartości w życiu i biznesie, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa, 2012
Stocki R. Prokopowicz P., Żmuda G., Pełna partycypacja w zarządzaniu, Oficyna Wolters Kluwer, Kraków, 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: