Strategie komunikacji jakościowej w mediach społecznościowych DSIM-SM>Strate
Tematyka zajęć:
- Zajęcia organizacyjne, wprowadzenie do tematu, pojęcie i rola jakościowej komunikacji
- Spójna tożsamość marki jako fundament jakości
- Strategie narracyjne w mediach społecznościowych
- Jakość relacji społecznych w mediach społecznościowych - empatia, zaangażowanie, zaufanie, social listening
- Etyka jako niezbędny element jakościowej komunikacji
- Jakość a praktyka - sztuczna inteligencja, algorytmy, szybkość
- Jakościowy influencer marketing
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
- posiada wiedzę z zakresu budowania jakościowej strategii komunikacji w oparciu o różne techniki i narzędzia
- potrafi analizować i oceniać przykłady komunikacji marek w mediach społecznościowych pod kątem jakości,
- projektuje spójne strategie komunikacyjne,
- stosuje narzędzia social listeningu i techniki angażowania odbiorców,
- dobiera działania komunikacyjne z poszanowaniem zasad etyki i profesjonalizmu,
- umiejętnie łączy jakość treści z wymogami algorytmów i dynamiką komunikacji,
- potrafi zaplanować i zrealizować współpracę z influencerami zgodnie z zasadami jakościowego marketingu.
- rozumie znaczenie jakości w budowaniu długofalowych relacji między marką a społecznością,
- potrafi krytycznie oceniać własne i cudze działania komunikacyjne w mediach społecznościowych,
- jest świadomy etycznych aspektów swojej pracy i odpowiedzialności wobec odbiorców,
- wykazuje gotowość do pracy zespołowej nad projektami komunikacyjnymi i otwartość na feedback,
- rozwija postawę odpowiedzialnego profesjonalisty budującego zaufanie i wiarygodność w środowisku online.
Kryteria oceniania
- Obecność obowiązkowa (dopuszczalna 1 nieobecność)
- Cotygodniowa "prasówka"
- Projekt zaliczeniowy w grupach
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: