Konwersatorium z historii filozofii FFI-Kon03>histfil
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student posiada wiedzę nt. dawnego i współczesnego znaczenia filozofii w zakresie prowadzenia namysłu, argumentowania,
dyskutowania, postępowania i formułowania racji za przyjmowaniem bądź odrzucaniem poszczególnych stanowisk i postaw - F1aK_W39
Umiejętności:
1. Potrafi analizować poszczególne argumenty filozoficzne, identyfikuje ich kluczowe tezy i założenia, wykrywa zależności między nimi.
Właściwie dobiera strategie argumentacyjne, umiejętnie konstruuje krytyczne argumenty na poziomie elementarnym - F1aK_U06,
F1aK_U09;
2. Potrafi również posługując się powyższymi umiejętnościami brać udział w merytorycznej dyskusji nt. rożnych opinii i stanowisk
filozoficznych. Dzięki temu posiada umiejętność formułowania i rozwiązywania nietypowych problemów filozoficznych, także w sferze
praktycznej (społecznej) - F1aK_U21, F1aK_U22;
Kompetencje:
1. Uznaje konieczność odwoływania się do racjonalnej argumentacji w debatach na temat współczesnych problemów, rozumie
odpowiedzialność filozofa za racjonalny charakter i treść prowadzonych sporów. Jest krytyczny i samodzielny w analizie tekstu, ocenie
argumentów i postaw, także w odbiorze językowych komunikatów - F1aK_K08, F1aK_K11.
Kryteria oceniania
Student uzyskuje zaliczenie z oceną na podstawie:
1. Obecności na konwersatorium i oceny jego aktywności w czasie zajęć
2. Przygotowania pracy zaliczeniowej (max 10 stron) na temat wybranego przez siebie zagadnienia omawianego w trakcie całego
semestru.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: