Seminarium naukowe FIL-SM>SemNaukowe
Treści merytoryczne – Pełny opis:
T_1. Omawianie prac dyplomowych, metodologia pracy naukowej
T_2. Analiza wybranego tekstu źródłowego
T_3. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_4. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_5. Zasady formatowania pracy dyplomowej
T_6. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_7. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_8. Formatowanie pracy dyplomowej – ćwiczenia
T_9. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_10. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_11.Analiza wybranego tekstu filozoficznego
T_12. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_13. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
T_14. Analiza wybranego tekstu filozoficznego
T_15. Omawianie prac dyplomowych – prezentacja studentów
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
F2aK_W06 – ma gruntowną znajomość metod badawczych i strategii argumentacyjnych wybranej subdyscypliny filozoficznej
F2aK_U01 – samodzielnie wyszukuje, analizuje, selekcjonuje i integruje wiedzę ze źródeł pisanych i elektronicznych, twórczo ją
wykorzystuje w formułowaniu hipotez i krytycznych argumentacji oraz planuje projekty badawcze
F2aK_U07 – precyzyjnie formułuje w mowie i na piśmie złożone problemy filozoficzne, stawia tezy i krytycznie je komentuje
F2aK_U08 – pisze opracowania monograficzne na podstawie samodzielnie dobranej literatury, stosując oryginalne podejścia i
uwzględniając nowe osiągnięcia w filozofii w zakresie: 1. Filozofia umysłu lub 2. Etyki lub 3. Filozofii religii lub 4. Filozofii kultury i filozofii
języka lub 5. Filozoficznych aspektów psychologii
F2aK_U11 – prowadzi, we współpracy z innymi profesjonalistami, samodzielną pracę badawczą umożliwiającą rozwój naukowy i
podnoszenie kwalifikacji profesjonalnych
F2aK_K01- potrafi zaprezentować samodzielnie wybrany problem, a następnie poprowadzić dyskusję na jego temat
F2aK_K04 – efektywnie organizuje własną pracę i krytycznie ocenia jej stopień zaawansowania
F2aK_K08 – rozumie znaczenie krytycznej dyskusji dla właściwego prowadzenia indywidualnej pracy filozoficznej
Kryteria oceniania
prezentacja, dyskusja, analiza tekstu, burza mózgów, krytyczna lektura
Literatura
Paweł Polak, Hanna Michalczyk, Małgorzata Stawarz, Wprowadzenie do pracy naukowej w filozofii : podręcznik do zajęć "Metodyka pracy
naukowej i obsługi komputera" na kierunku filozofia, Kraków 2012.
W cyklu 2024/2025-Z:
Paweł Polak, Hanna Michalczyk, Małgorzata Stawarz, Wprowadzenie do pracy naukowej w filozofii : podręcznik do zajęć "Metodyka pracy |
W cyklu 2024/2025-L:
Paweł Polak, Hanna Michalczyk, Małgorzata Stawarz, Wprowadzenie do pracy naukowej w filozofii : podręcznik do zajęć "Metodyka pracy |
Uwagi
W cyklu 2024/2025-Z:
obecność obowiązkowa |
W cyklu 2024/2025-L:
obecność obowiązkowa |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: