Innowacyjność projektowania eventów KPW-NM>InnEve
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/2023-Z:
TREŚĆ KSZTAŁCENIA: 2/ Event jako skuteczne narzędzie komunikacji i kształtowania postaw konsumenckich w kontekście marketingu doznań "experiential marketing". 3/ Analiza wybranych wydarzeń promocyjnych w kontekście komunikacji marketingowej i zarządzania projektem - studia przypadku. 5/ Projektowanie innowacyjnego wydarzenia promocyjnego z wykorzystaniem metodologii "design thinking" (empatia, synteza, generowanie pomysłów, prototypowanie, testowanie, wdrożenie). Metody i kryteria oceniania: METODY DYDAKTYCZNE Wybrane metody dydaktyczne: - studium przypadku (case study) - mini-wykład wprowadzający nowe zagadnienia; - prezentacje multimedialne; - dyskusje w podgrupach oraz debaty na forum¬ grupy; - konsultacje indywidualne i grupowe. SPOSOBY I WARUNKI ZALICZENIA: Student/studentka zobowiązany/a jest do obecności na zajęciach – w wypadku nieobecności indywidualnie z prowadzącą zajęcia ustala sposób zaliczenia (napisanie eseju lub przygotowanie dodatkowej prezentacji / mni-wykładu). Student/studentka przygotowuje prezentacje indywidualną i w zespole – temat i formę prezentacji konsultuje z prowadzącą zajęcia. Student/studentka oceniany/a jest pod względem rzetelność opracowania wystąpienia, autoprezentacji, umiejętność współpracy w zespole oraz aktywności na zajęciach. Na ocenę końcową składają się wszystkie wyżej wymienione warunki. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2022/2023-Z:
Nakład pracy studenta w godz. 40, w tym aktywność studenta: udział w ćwiczeniach 20, przygotowanie do zajęć 8, opracowanie prezentacji 12, łącznie 40 godzin. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: