Język w promocji, marketingu i public relations KPW-NM>JęzPromMarPR
Treści kształcenia:
T_01. Zajęcia organizacyjne. Podstawowe pojęcia związane z przedmiotem.
T_02. Techniki retoryczne, perswazyjne i manipulacyjne.
T_03. Język w marketingowych przekazach komercyjnych.
T_04. Język w marketingowych przekazach społecznych.
T_05. Język w marketingowych przekazach politycznych.
T_06. Storytelling. Emocje i kontrowersje w materiałach promocyjnych.
T_07. Etyka językowa w obszarze promocji, marketingu i public relations.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2022/2023-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny obejmujący treści kształcenia.
Literatura
T. Kramer, Podstawy marketingu, Warszawa 2004.
P. H. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999.
E. Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, Warszawa 2009.
R. Nowacki, Reklama. Podręcznik, Warszawa 2006.
B. Rozwadowska, Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Łódź 2009.
Uwagi
W cyklu 2023/2024-L:
Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: