Projektowanie wizerunku i promocji - narzędzia i technologie KPW-NM>ProjWizProm
Przykładowe tematy zajęć:
1. Budowanie strategii komunikacji marki
2. Podstawy content marketingu i dystrybucji treści
3. Komunikacja wizualna na Instagramie i TikToku - narzędzia do tworzenia grafik i wideo
4. Wprowadzenie do reklamy w systemie META
5. Podstawy SEO i webwritingu
6. Content na stronie WWW i podstawy UX
7. Narzędzia AI w budowaniu marki
8. E-mail marketing i wysyłka kreatywna
9. Komunikacja biznesowa na LinkedIn
10. Event marketing
11. Grywalizacja jako narzędzie budowania wizerunku
12. Crowdfunding jako narzędzie promocji marki
W cyklu 2023/2024-L:
Stworzenie własnej marki od podstaw wraz z zaplanowaniem wizerunku w sieci - stworzenie identyfikacji wizualnej, strony www i profilu fanpage | Celem zajęć jest nabycie wiedzy z zagadnień dotyczących promocji i budowy wizerunku. |
W cyklu 2024/2025-L:
Przykładowe tematy zajęć: 1. Budowanie strategii komunikacji marki Zaliczenie: Obecność + aktywność na zajęciach + projekt zaliczeniowy (prezentacja w grupach) |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu studenci będą potrafili:
- Zidentyfikować kluczowe elementy strategii komunikacji marki i opracować kompleksową strategię dopasowaną do różnych grup docelowych i kanałów komunikacji
- tworzyć wartościowy content i planować dystrybucję treści w kanałach online i offline
- wykorzystywać dostępne narzędzia do tworzenia atrakcyjnych wizualnie treści
- planować i przeprowadzać kampanie reklamowe w systemie META (Facebook, Instagram).
- zastosować podstawowe techniki SEO do optymalizacji treści w internecie.
- worzyć teksty webowe zgodne z zasadami webwritingu i SEO, które poprawiają widoczność w wyszukiwarkach.
- zastosować podstawowe zasady UX w projektowaniu treści na stronie WWW.
- wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji do tworzenia treści i automatyzacji procesów marketingowych.
- tworzyć skuteczne kampanie e-mailowe, które angażują odbiorców i wspierają cele marketingowe.
- zbudować profesjonalny profil na LinkedIn i efektywnie komunikować się z siecią kontaktów.
- opracować i wdrożyć strategię marketingową dla wydarzeń, takich jak konferencje, warsztaty czy eventy online.
Wykorzystać różnorodne narzędzia i techniki promowania wydarzeń, w tym social media i e-mail marketing.
- zaplanować i wdrożyć strategię grywalizacji w kampaniach marketingowych.
- tworzyć interaktywne doświadczenia, które angażują odbiorców i budują pozytywny wizerunek marki.
- zrozumieć zasady działania crowdfundingowych platform oraz wykorzystać je do promocji marki.
Kryteria oceniania
Metody nauczania:
- prezentacja treści teoretycznych w formie prezentacji z elementami multimedialnymi
- ćwiczenia z wykorzystaniem różnych metod kreatywnych i projektowych, np. gamifikacja, drama, burza mózgów
Zaliczenie:
Obecność na zajęciach + aktywność na zajęciach + projekt zaliczeniowy w formie prezentacji w grupach
Literatura
W cyklu 2023/2024-L:
Planer słów kluczowych - https://ads.google.com/aw/keywordplanner |
W cyklu 2024/2025-L:
- P. Kotler - Marketing 6.0 |
Uwagi
W cyklu 2023/2024-L:
1. Klasyczna metoda dydaktyczna, przekazanie wiedzy studentom w formie prezentacji z elementami multimedialnymi. 2. Praktyczne zajęcia rozwijające wiedzę z zakresu teoretycznego. Ćwiczenia na zajęciach. 3. Zaliczenie przedmiotu będzie zależne od uzyskanej frekwencji na zajęciach (lista obecności) wraz z realizacją konkretnego projektu związanego z tematyką przedmiotu. „Tworzenie marki z elementami identyfikacji wizualnej" |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: