Logistyka kampanii promocyjnej KPW-PP-SM>LogiKamPro
T 1: Wprowadzenie do logistyki kampanii promocyjnej
T 2: Analiza rynku
T 3: Wybór kanałów promocji
T 4: Planowanie kampanii promocyjnej
T 5: Wybór i negocjacje z dostawcami
T 6: Planowanie produkcji materiałów promocyjnych
T 7: Dystrybucja materiałów promocyjnych
T 8: Zarządzanie zespołem promocyjnym
T 9: Zarządzanie czasem i kosztami kampanii promocyjnej
T 10: Ocena efektów kampanii promocyjnej
T 11: Zarządzanie relacjami z klientami
T 12: Planowanie kampanii w social media
T 13: Kreacja kampanii reklamowej
T 14: Zarządzanie ryzykiem kampanii promocyjnej
T 15: Przyszłość logistyki kampanii promocyjnej
Efekty uczenia się:
WIEDZA:
W_1 zapoznaje się z podstawowymi pojęciami oraz relacjami jakie zachodzą pomiędzy logistyką i promocją, nauczy się zasad planowania i realizowania kampanii promocyjnych, W_2 pozna podstawowe reguły gry rynkowej i miejsce promocji oraz logistyki w działaniach biznesowych.
UMIEJĘTNOŚCI:
U_1 zdobywa praktyczne, niezbędne umiejętności planowania i prowadzenia kampanii promocyjnych w powiązaniu z logistyką,
U_2 potrafi skalkulować koszty i ocenić efekty kampanii oraz wykorzystywać zdobyte doświadczenia w kolejnych przedsięwzięciach.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
K_1 doceni kreatywny stosunek do problemów związanych z promocją, nawiąże potrzebne kontakty z przyszłymi partnerami
K_2 będzie zorientowany w przestrzeni rynku usług promocyjnych, uzyska świadomość wagi zachowań etycznych w biznesie, nabierze szacunku dla partnerów i wartości moralnych.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody i narzędzia dydaktyczne:
Wykład, dyskusja problemowa, analiza przykładów, praca w grupie sfokusowana na projekt indywidualny
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia:
Udział i aktywność w zajęciach – 25%
Projekt indywidualnej kampanii promocyjnej – 50%
Końcowy egzamin | posttest – 25%
Literatura
Lektury podstawowe
Christopher M., Peck H., Logistyka marketingowa, Warszawa 2004.
Lotko A., Marketing wobec ponowoczesności, Warszawa 2013.
Łapko A., Logistyka dystrybucji, Warszawa 2019.
Łopaciński K., Skuteczność promocji internetowej, Warszawa 2015.
Mazurek G., Promocja w internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka, Gdańsk 2008.
Miller R., Myśliwski A., Pac B. (red.), Wymiary logistyki. Ujęcie holistyczne, Warszawa 2014.
Murphy Paul R. Nowoczesna logistyka, Warszawa 2011.
Šmid W., Humanistyczne aspekty komunikacji w biznesie, Warszawa 2016.
Šmid W., Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej, Warszawa 2008.
Zalewska-Turzyńska M., Organizacja jako system sieci zintegrowanych relacji komunikowania, Łódź 2019.
Lektury uzupełniające
Mikosz J., Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej, Łódź 2015.
Pietraszek M., Promocja, reklama i public relations w małej firmie, Gliwice 2014.
Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja, Warszawa 2016.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: