Employer branding i personal branding KPW-RB-NM>EmplPerBra
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/2023-L:
W pierwszej części przedmiotu studenci zostaną zapoznani z zagadnieniami związanymi z budowaniem marki pracodawcy. Zostanie przedstawiona istota i funkcje employer brandingu, a także zostanie szczegółowo omówiony proces budowania marki. Studenci dowiedzą się jak zastosować markę pracodawcy podczas rekrutacji nowych pracowników. Na zakończenie pierwszej części zostaną omówione wybrane kampanie employer brandingowe. W drugiej części przedmiotu studenci dowiedzą się czym jest personal branding i w jakich kontekstach można z niego korzystać. Zostanie przedstawiona szeroka gama narzędzi służących do budowania marki osobistej. Po zapoznaniu się z częścią teoretyczną, zostanie przeprowadzona analiza wybranych marek osobistych. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2022/2023-L:
Udział w ćwiczeniach: 20 godzin |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: