Employer branding i personal branding KPW-RB-NM>EmplPerBra
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022/2023-L:
W pierwszej części przedmiotu studenci zostaną zapoznani z zagadnieniami związanymi z budowaniem marki pracodawcy. Zostanie przedstawiona istota i funkcje employer brandingu, a także zostanie szczegółowo omówiony proces budowania marki. Studenci dowiedzą się jak zastosować markę pracodawcy podczas rekrutacji nowych pracowników. Na zakończenie pierwszej części zostaną omówione wybrane kampanie employer brandingowe. W drugiej części przedmiotu studenci dowiedzą się czym jest personal branding i w jakich kontekstach można z niego korzystać. Zostanie przedstawiona szeroka gama narzędzi służących do budowania marki osobistej. Po zapoznaniu się z częścią teoretyczną, zostanie przeprowadzona analiza wybranych marek osobistych. |
W cyklu 2024/2025-L:
Zaplanowana tematyka zajęć: |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
W cyklu 2022/2023-L:
Literatura podstawowa: Dąbrowska Julita, Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Lublin 2014. Literatura uzupełniająca: Dutko Maciej, Efekt tygrysa – puść swoją osobistą markę w ruch, AkademiaInternetu.pl, Rotherham 2014. |
W cyklu 2024/2025-L:
Chimkowska A., Autentyczny personal branding, Warszawa 2022. |
Uwagi
W cyklu 2022/2023-L:
Udział w ćwiczeniach: 20 godzin |
W cyklu 2024/2025-L:
Warunki zaliczenia przedmiotu na najwyższą ocenę: Wybrane zajęcia mogą być przeprowadzone online. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: