Technologia i logistyka marketingu KPW-RB-SM>TechLog
T_1 Znaczenie rozwoju technologii w Marketingu (Martech). Konsumpcja treści w Internecie, konsument w Internecie. Istota personalizacji przekazu, zbieranie informacji o odbiorcy celem tworzenia spersonalizowanych komunikatów. Treść zorientowana na odbiorcę.
T_2 Technologie marketingu online obejmujące różnorodne narzędzia i strategie wykorzystywane do promocji produktów i usług w Internecie.
T_3 Nowoczesne narzędzia marketingowe - Logistyka ich stosowania | Analiza i wybór odpowiednich narzędzi; media społecznościowe, e-mail marketing, newslettery, SEO, content marketing, content video
T_4 Komunikacja wizualna i content marketing |Podcasty, e-booki, webinaria, - treści zorientowane na odbiorcę
T_5 Copywriting | Język korzyści | Psychologia w copywritingu| Logistyka tworzenia treści dla konkretnej persony | Storyteling - tworzenie treści celem prezentacji firm i marek. Jak przygotować treści, które pomogą Ci skutecznie generować leady.
T_ 6 Budowa landing page projektowany pod konkretny produkt usługę, personalizacja przekazu na stronie www nastawionego na rezultat.
T_7 Blogi - tworzenie planów publikacji oraz chwytliwych nagłówków i meta tekstów dla skuteczniejszego wyszukiwania. SEO
T_8 E-commerce | Sklepy online, analizowanie preferencji odbiorcy by wyświetlać im spersonalizowane produkty. Zaawansowane mechanizmy sklepów online nastawionych na badanie i realizowanie potrzeb odbiorcy. Produkty zgodne z preferencją odbiorcy. Marketing automation - Automatyzacja w ecommerce.
T_9 E-mail marketing spersonalizowany przekaz. Tworzenie newsletterów i mailingów - zbieranie danych o odbiorcy i dostarczanie ich w odpowiednim momencie.
T_10 Tworzenie kampanii reklamowych w social media. Meta Ads, TikTok Ads. Tworzenie reklam i materiału reklamowego.
T_11 Ambush marketing
T_12 Marketing Influencerów
T_13 Innowacje w marketingu online: reklamy dla graczy, czyli trendy reklamowe w gamingu
W cyklu 2023/2024-Z:
T_1 Konsumpcja treści w internecie, konsument w internecie. Istota personalizacji przekazu, zbieranie informacji o odbiorcy celem tworzenia spersonalizowanych komunikatów. Treść zorientowana na odbiorcę. T_2 Technologie marketingu online obejmujące różnorodne narzędzia i strategie wykorzystywane do promocji produktów i usług w Internecie. T_3 Nowoczesne narzędzia marketingowe - Logistyka ich stosowania | Analiza i wybór odpowiednich narzędzi; media społecznościowe, e-mail marketing, newslettery, SEO, content marketing, content video T_4 Komunikacja wizualna T_5 Copywriting | Język korzyści | Logistyka tworzenia treści dla konkretnej persony | Storyteling - tworzenie treści celem prezentacji firm i marek T_6 Strony www - budowa landing pages projektowany pod konkretny produkt usługę, personalizacja przekazu na stronie www nastawionego na rezultat T_7 Blogi - tworzenie chwytliwych nagłówków i meta tekstów dla skuteczniejszego wyszukiwania. SEO T_8 E-commerce. Sklepy online, analizowanie preferencji odbiorcy by wyświetlać im spersonalizowane produkty. Zaawansowane mechanizmy sklepów online nastawionych na badanie i realizowanie potrzeb odbiorcy. Produkty zgodne z preferencją odbiorcy. T_9 E-mail marketing spersonalizowany przekaz. Tworzenie newsletterów i mailingów T_10 Marketing automation - Automatyzacja marketingu T_11 CRM | Customer Relationship Management, T_12 Marketing Influencerów T_13 Innowacje w marketingu |Przydatne narzędzia do analizy danych by jeszcze skuteczniej tworzyć przekaz. Skąd czerpać informacje. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2025/2026-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: |
Kryteria oceniania
1. Klasyczna metoda dydaktyczna, przekazanie wiedzy studentom w formie prezentacji z elementami multimedialnymi.
2. Praktyczne zajęcia w sali komputerowej rozwijające wiedzę z zakresu teoretycznego. Ćwiczenia na zajęciach przy użyciu sprzętu komputerowego.
3. Zaliczenie przedmiotu będzie zależne od uzyskanej frekwencji na zajęciach (lista obecności) wraz z realizacją konkretnego projektu związanego z tematyką przedmiotu.
Literatura
1. E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka Autor: Mazurek Grzegorz 2022
2. Marketing 5.0. Technologie Next Tech Autor: Kotler Philip Kartajaya Hermawan 2021
3. „Content marketing od strategii do efektów” 2023 autor Justyna Bakalarska-Stankiewicz.
4. „Marketing automation krok po kroku” 2023, Autor Łukasz Kosuniak
5. „Biblia content marketingu” Autor:Puzyrkiewicz Dariusz (2023)
6. J.Królewski, P.Sala E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy Warszawa.
Wyd.PWN
7. Roger Dooley - Neuromarketing
________________________
- Google trend https://trends.google.pl/trends/
- Plener słów kluczowych Google
- Generator tematów np. http://answerthepublic.com
- GPT- sztuczna inteligencja
- https://search.google.com Google Search Console
- https://business.facebook.com/
- https://www.tiktok.com/business/
- https://totheweb.com/learning_center/tool-test-google-title-meta-description-lengths/
- https://www.canva.com
- https://www.getresponse.pl
W cyklu 2023/2024-Z:
1. E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka Autor: Mazurek Grzegorz 2022 ________________________ |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: