Influencer - strategie i narzędzia KPW-SM>Influ
Celem kursu jest zdobycie i poszerzenie kompetencji studentów oraz poznanie narzędzi dotyczących roli influencerów w działaniach promocyjnych i marketingowych.
Kurs jest skierowany głównie do osób, które planują związać swoją zawodową przyszłość z influencer marketingiem czy też agencjami marketingowymi i reklamowymi. Przekazana podczas kursu wiedza przyda się także wszystkim użytkownikom mediów społecznościowych, którzy chcą z nich korzystać w sposób świadomy i odpowiedzialny.
W cyklu 2023/2024-Z:
Celem kursu jest zdobycie i poszerzenie kompetencji studentów oraz poznanie narzędzi dotyczących roli influencerów w działaniach promocyjnych i marketingowych. Kurs jest skierowany głównie do osób, które planują związać swoją zawodową przyszłość z influencer marketingiem czy też agencjami marketingowymi i reklamowymi. Przekazana podczas kursu wiedza przyda się także wszystkim użytkownikom mediów społecznościowych, którzy chcą z nich korzystać w sposób świadomy i odpowiedzialny. Zaliczenie przedmiotu: |
W cyklu 2024/2025-Z:
Celem kursu jest zdobycie i poszerzenie kompetencji studentów oraz poznanie narzędzi dotyczących roli influencerów w działaniach promocyjnych i marketingowych. Kurs jest skierowany głównie do osób, które planują związać swoją zawodową przyszłość z influencer marketingiem czy też agencjami marketingowymi i reklamowymi. Przekazana podczas kursu wiedza przyda się także wszystkim użytkownikom mediów społecznościowych, którzy chcą z nich korzystać w sposób świadomy i odpowiedzialny. Zaliczenie przedmiotu: |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: |
Kryteria oceniania
Zaliczenie przedmiotu:
- 20% oceny końcowej - obecność na zajęciach
- 80% oceny końcowej - grupowa prezentacja zaliczeniowa
Literatura
- K. Stopczyńska - Influencer marketing w dobie nowych mediów
- Influencer marketing od A do Z https://www.whitepress.pl/userfiles/ebooki/pdf/159134117772657700.pdf
- J. Fabijańczyk, A. Cupriak, Influencer marketing praktycznie, https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/339/influencer-marketing-praktyczny-e-book?hash=uyqvld6rq7nge8i6h7s2bx6h04q21e4X
- A. Łaszkiewicz - Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
- A. Ledwoń-Blacha - Strategiczne podejście do działania w Social Mediach
- S. Frier - Instagram. Bez filtra.
W cyklu 2022/2023-Z:
1. Kinga Stopczyńska - Influencer marketing w dobie nowych mediów |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: