Kreatywność multimedialna w promocji, reklamie i public relations KPW-SM>KomPromRek
Zajęcia mają na celu wykorzystanie w praktyce, doskonalenie i usystematyzowanie wiedzy w zakresie języka promocji, reklamy i public relations, doskonalenie kreatywności multimedialnej w w/w zakresie, rozszerzenie i pogłębienie wiedzy w zakresie komunikowania wizerunkowego i budowania marki.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student umie zaprojektować, napisać treści promocyjne pod kątem ich skutecznego oddziaływania na określoną grupę docelową oraz miejsca, w jakim ma się ukazać;
Student posiada praktyczne umiejętności w obszarze nowych mediów oraz potrafi efektywnie wykorzystać nowoczesne technologie sieciowe w projektowaniu i realizacji e-reklamy,
e-public relations oraz e-brandingu dla efektywnego wykonywania przyszłych działań zawodowych;
Kryteria oceniania
Forma zaliczenia: zaliczenie z oceną
Ocena łączna:
20% aktywność i zaangażowanie podczas ćwiczeń warsztatowych
80% ocena z projektu zaliczeniowego
Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwiona nieobecność w semestrze, przy braku odpowiedniej frekwencji na zajęciach brak możliwości dopuszczenia zaliczenia.
Na ocenę z zaliczenia wymagane jest:
1. Przygotowanie strategii komunikacji prowadzonej przez nas firmy (zamieszczenie jej na blogu strony)
- persona, osobowość marki, moodboard, archetyp, sposoby dotarcia
2. Stworzenie strony internetowej na platformie wix.com
- dostosowanie szablonu do naszej strategii i sposobu komunikacji (widoczna modyfikacja szablonu, poprawność UX, spójność)
3. 2 teksty blogowe zgodnie ze strategią komunikacji oraz zasadami pisania w internecie i SEO (min. 2 linki)
- 1. tekst napisany do chwytliwego nagłówka wybranego na zajęciach
- 2. tekst napisany na temat zawsze aktualny albo trendowy
Każdy tekst ma spełniać zasady pisania prac naukowych, jeżeli posiłkujemy się źródłami to należy je wskazać, nie kopiujemy cudzej pracy. Pod tekstami podpisujemy się imieniem i nazwiskiem.
Literatura
Budzyński W., Public relations: zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 2008.
Budzyński W., Reklama: techniki skutecznej perswazji, Warszawa 2002.
Cymanow-Sosin K., Metafora we współczesnej reklamie, Toruń 2010.
Cymanow-Sosin K., Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku, Kraków 2020.
Cymanow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie polskiej wersji serwisu YouTube, Toruń 2020.
Caples J., Mahn Fred E., Skuteczna reklama, Warszawa 2001.
Guziur P., Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Gliwice 2001.
Jabłoński A., Jak pisać, żeby czytali?, 2017
Jacek Kłosiński - Budowanie marki
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: