Projektowanie wizerunku i promocji - narzędzia i technologie KPW-SM>ProjWizProm
Tematy zajęć:
1. Budowanie strategii komunikacji marki
2. Podstawy content marketingu
3. Komunikacja wizualna na Instagramie i TikToku
4. Wprowadzenie do reklamy w systemie META
5. Podstawy SEO i webwritingu
6. Content na stronie WWW i podstawy U
7. Narzędzia AI w budowaniu marki
8. E-mail marketing i wysyłka kreatywna
9. Komunikacja biznesowa na LinkedIn
10. Event marketing
11. Grywalizacja jako narzędzie budowania wizerunku
12. Crowdfunding jako narzędzie promocji marki
W cyklu 2023/2024-L:
Stworzenie własnej marki od podstaw wraz z zaplanowaniem wizerunku w sieci - stworzenie identyfikacji wizualnej, strony www i profilu fanpage | Celem zajęć jest nabycie wiedzy z zagadnień dotyczących promocji i budowy wizerunku. T_1. – Omówienie przedmiotu, informacje zaliczeniowe, przygotowanie do budowy projektu |
W cyklu 2024/2025-L:
Tematyka zajęć: |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
Kryteria oceniania
1. Prezentacja treści teoretycznych w formie prezentacji z elementami multimedialnymi
2. Ćwiczenia z wykorzystaniem różnych metod kreatywnych i projektowych
3. Zaliczenie: Obecność na zajęciach + projekt zaliczeniowy w formie prezentacji w grupach
Literatura
- P. Kotler - Marketing 6.0
- A. Ledwoń-Blacha - Strategiczne podejście do działaina w social mediach
- J. Berger - Efekt viralowy
- Narzędzia: m.in Google Trends, Answer the public, Make my persona, Meta Business Suite, Canva, Lumen5, CapCut
W cyklu 2023/2024-L:
Planer słów kluczowych - https://ads.google.com/aw/keywordplanner |
Uwagi
W cyklu 2023/2024-L:
1. Klasyczna metoda dydaktyczna, przekazanie wiedzy studentom w formie prezentacji z elementami multimedialnymi. 2. Praktyczne zajęcia w sali komputerowej rozwijające wiedzę z zakresu teoretycznego. Ćwiczenia na zajęciach przy użyciu sprzętu komputerowego. 3. Zaliczenie przedmiotu będzie zależne od uzyskanej frekwencji na zajęciach (lista obecności) wraz z realizacją konkretnego projektu związanego z tematyką przedmiotu. „Tworzenie marki z elementami identyfikacji wizualnej" |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: