Redystrybucja treści w Internecie KPW-SM>Redystryb
Student zdobywa umiejętności:
- charakterystyka form i nośników treści w sieci;
- stosowanie zasad redakcji i korekty obowiązujące przy przekształcaniu tej samej treści na różne nośniki i formy (podcasty, video, ebooki, książki, artykuły, newslettery, posty w mediach społecznościowych, grafiki);
- zna pojęcia takie jak: redystrybucja treści (repurposing content), recykling treści, wie jak je rozróżnić i jak z nich korzystać;
- zna korzyści redystrybucji treści dla optymalizacji SEO - jak wykorzystać redystrybucję treści do zwiększenia pozycjonowania swojej marki w Google;
- potrafi wykonać praktyczne ćwiczenia z tekstem utrwalające jak krok po kroku przygotować treść na poszczególne nośniki i formy.
- zna i potrafi odpowiednio zorganizować pracę przy redystrybucji treści.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zdobywa umiejętności:
- charakterystyka form i nośników treści w sieci;
- stosowanie zasad redakcji i korekty obowiązujące przy przekształcaniu tej samej treści na różne nośniki i formy (podcasty, video, ebooki, książki, artykuły, newslettery, posty w mediach społecznościowych, grafiki);
- zna pojęcia takie jak: redystrybucja treści, recykling treści, wie jak je rozróżnić i jak z nich korzystać;
- zna korzyści redystrybucji treści dla optymalizacji SEO - jak wykorzystać redystrybucję treści do zwiększenia pozycjonowania swojej marki w Google;
- potrafi wykonać praktyczne ćwiczenia z tekstem utrwalające jak krok po kroku przygotować treść na poszczególne nośniki i formy.
- zna i potrafi odpowiednio zorganizować pracę przy redystrybucji treści.
Kryteria oceniania
Student jest oceniany poprzez aktywność (obecność na zajęciach) oraz wykonane ćwiczenia praktyczne.
Literatura
Konkol Sebastian, Marekting mobilny, Wydawnictwo Helion, 2010.
Podlaski Arkadiusz, Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011
Stopka Tomasz, Content marketing : dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2017.
Lieb Rebecca, Content: elementarna cząstka marketingu, Wydawnictwo Znak Horyzont, Kraków 2018.
Casey Meghan, Zarządzanie treścią: strategie i narzędzia, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2017.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: