Zachowania konsumenckie i relacje z klientem (II rok) KPW-SM>ZachKon2324
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024/2025-Z:
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z kluczowymi zagadnieniami dotyczącymi zachowań konsumenckich oraz budowania relacji z klientem w kontekście dynamicznych zmian na rynku. W ramach zajęć omówione zostaną definicje konsumenta i klienta z perspektywy różnych dyscyplin, procesy decyzyjne oraz wpływ globalnych trendów, takich jak digitalizacja, e-commerce i zmieniające się modele konsumpcji. Szczególną uwagę poświęcono nowym zjawiskom, takim jak efekt ROPO, dekonsumpcja, ekokonsumpcja oraz innowacje społeczne w konsumpcji. Studenci poznają również znaczenie customer experience, marketingu relacji oraz psychologicznych i behawioralnych aspektów lojalności klienta. Przedmiot kładzie nacisk na praktyczne zastosowanie wiedzy w obszarach komunikacji z klientem, zarządzania relacjami (CRM) oraz budowania strategii lojalnościowych w wielokanałowym środowisku rynkowym. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: