kultura w sieci ODK-SM>kulturse1(01)
Celem zajęć jest przybliżenie studentom problematyki teorii i praktyki skutecznej komunikacji internetowej w placówkach kulturalnych (muzeach różnego typu, galeriach, bibliotekach i archiwach itd.), a także w obiektach zabytkowych, przede wszystkim sakralnych). Przedstawione zostaną podstawy architektury informacji oraz zasad komunikacji medialnej. Główny blok zagadnień zostanie poświęcony różnym metodom komunikacji elektronicznej stosowanej w poszczególnych typach instytucji kultury (strony internetowe, wirtualne muzea i biblioteki, media społecznościowe itd.). W jego trakcie studenci będą mieli możliwość analizy internetowej obecności i aktywności różnych polskich i zagranicznych instytucji kultury. Ostatnim poruszonym w czasie zajęć tematem będzie przedstawienie narzędzi analitycznych pozwalających na ocenę rzeczywistej efektywności działań komunikacyjnych.
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2024/2025-Z:
Nakład pracy studenta: 60h, w tym: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: