W cyklu 2022/2023-Z:
POZIOM B2.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 - kształcenie umiejętności sporządzania form pisemnych (recenzja filmu, ulotka, opis, opowiadanie) - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. - wzbogacanie zasobu słownictwa na poziomie B2 - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - obszar strukturalno-gramatyczny (relative clauses, perfect infinitive, czasowniki modalne, zdania typu participle clauses, formy -ing) - obszar funkcji językowych (reagowanie na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu, akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów) - tworzenie prezentacji na temat podany przez lektora, wprowadzenie wyrażeń używanych do prezentacji
POZIOM C1.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania o kulturze, sukcesie, problemach społecznych, celach życiowych, - wykazanie się znajomością wyrażeń określających umiejętności, doświadczenie, zjawiska kulturowe, problemy spoełeczne, - doskonalenie umiejętności poprawnego użycia struktur porównawczych, inwersji, czasów potrzebnych do tworzenia unreal situations oraz rozbudowanych struktur gramatycznych, - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem, - doskonalenie umiejętności reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich planów, zamierzeń, negocjowanie, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających ją argumentów, rekomendowanie
|
W cyklu 2023/2024-Z:
POZIOM B2.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 - kształcenie umiejętności sporządzania form pisemnych (recenzja filmu, ulotka, opis, opowiadanie) - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. - wzbogacanie zasobu słownictwa na poziomie B2 - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - obszar strukturalno-gramatyczny (relative clauses, perfect infinitive, czasowniki modalne, zdania typu participle clauses, formy -ing) - obszar funkcji językowych (reagowanie na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu, akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów) - tworzenie prezentacji na temat podany przez lektora, wprowadzenie wyrażeń używanych do prezentacji
POZIOM C1.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania o kulturze, sukcesie, problemach społecznych, celach życiowych, - wykazanie się znajomością wyrażeń określających umiejętności, doświadczenie, zjawiska kulturowe, problemy spoełeczne, - doskonalenie umiejętności poprawnego użycia struktur porównawczych, inwersji, czasów potrzebnych do tworzenia unreal situations oraz rozbudowanych struktur gramatycznych, - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem, - doskonalenie umiejętności reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich planów, zamierzeń, negocjowanie, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających ją argumentów, rekomendowanie
|
W cyklu 2024/2025-Z:
POZIOM B2.1 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. - wzbogacanie zasobu słownictwa na poziomie B2 - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - obszar leksykalny (słowotwórstwo, relacje międzyludzkie, w restauracji, jedzenie, pieniądze, rozrywka) - obszar strukturalno-gramatyczny (verb patterns, czasowniki modalne, strona bierna, zdania względne) - obszar funkcji językowych (reagowanie na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu, akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów, Umiejętne przerywanie wypowiedzi i wtrącenia) - tworzenie prezentacji na temat podany przez lektora, wprowadzenie wyrażeń używanych do prezentacji
POZIOM B2.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 - kształcenie umiejętności sporządzania form pisemnych (recenzja filmu, ulotka, opis, opowiadanie) - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem. - wzbogacanie zasobu słownictwa na poziomie B2 - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji -obszar leksykalny (Klimat i różne style życia, obecne i przeszłe przyzwyczajenia, zmysły, poczucie humoru, synonimy i antonimy) - obszar strukturalno-gramatyczny (relative clauses, perfect infinitive, czasowniki modalne, zdania typu participle clauses, formy -ing, przymiotniki i przysłówki, kolejność przymiotników w zdaniu, zdania warunkowe i czasowe) - obszar funkcji językowych (reagowanie na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu, akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów, Umiejętne przerywanie wypowiedzi i wtrącenia) - tworzenie prezentacji na temat podany przez lektora, wprowadzenie wyrażeń używanych do prezentacji
POZIOM C1.5 Treści kształcenia: - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania o kulturze, sukcesie, problemach społecznych, celach życiowych, - wykazanie się znajomością wyrażeń określających umiejętności, doświadczenie, zjawiska kulturowe, problemy społeczne, - doskonalenie umiejętności poprawnego użycia struktur porównawczych, inwersji, czasów potrzebnych do tworzenia unreal situations oraz rozbudowanych struktur gramatycznych, - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem, - doskonalenie umiejętności reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich planów, zamierzeń, negocjowanie, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających ją argumentów, rekomendowanie
|