W cyklu 2022/2023-L:
POZIOM B2.6 Treści kształcenia: • doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 • doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach • kształcenie umiejętności pisania streszczenia oraz eseju • doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem • przygotowanie do brania udziału w debacie panelowej • kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur • wzbogacanie zasobu słownictwa z analizowanych tematów • kształcenie umiejętności dyskutowania na temat skutecznych sposobów uczenia się języka obcego • ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji • obszar strukturalno-gramatyczny (przyswojenie zdań warunkowych oraz konstrukcji typu had I, but for, if only, I wish) • obszar funkcji językowych (rozwiązywanie problemów kontrowersyjnych)
POZIOM C1.6 Treści kształcenia: doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania o sobie, doświadczeniach życiowych, problemach społecznych, zjawiskach kulturowych doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych i zaawansowanych form gramatycznych w określonych kontekstach, szczególnie użycia parafraz, stosowania transformacji, łaczników kształcenie umiejętności pisania w określonym celu doskonalenie umiejętności czytania tekstów specjalistycznych wzbogacanie zasobu słownictwa z analizowanych tematów kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur kształcenie umiejętności dyskutowania na tematy kontrowersyjne ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji zapoznanie ze sposobami reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich doświadczeń, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających argumentów, dyskutowanie, zaprzeczanie, negowanie
|
W cyklu 2023/2024-L:
POZIOM B2.6 Treści kształcenia: • doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 • doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach • kształcenie umiejętności pisania streszczenia oraz eseju • doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem • przygotowanie do brania udziału w debacie panelowej • kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur • wzbogacanie zasobu słownictwa z analizowanych tematów • kształcenie umiejętności dyskutowania na temat skutecznych sposobów uczenia się języka obcego • ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji • obszar strukturalno-gramatyczny (przyswojenie zdań warunkowych oraz konstrukcji typu had I, but for, if only, I wish); • obszar funkcji językowych (rozwiązywanie problemów kontrowersyjnych)
POZIOM C1.6 Treści kształcenia: doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania o sobie, doświadczeniach życiowych, problemach społecznych, zjawiskach kulturowych doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych i zaawansowanych form gramatycznych w określonych kontekstach, szczególnie użycia parafraz, stosowania transformacji, łaczników; rozszerzenie zagadnienia mowy zależnej z uwzględnieniem reporting verbs; analiza składni zdania kształcenie umiejętności pisania w określonym celu doskonalenie umiejętności czytania tekstów specjalistycznych wzbogacanie zasobu słownictwa z analizowanych tematów kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur kształcenie umiejętności dyskutowania na tematy kontrowersyjne ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji zapoznanie ze sposobami reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich doświadczeń, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających argumentów, dyskutowanie, zaprzeczanie, negowanie
|
W cyklu 2024/2025-L:
POZIOM B2 -doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 poprzez kształcenie umiejętności swobodnych wypowiedzi na tematy związane z omawianymi zagadnieniami - doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem - wzbogacanie zasobu słownictwa i słowotwórstwa adekwatnego do poziomu językowego B2 - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur - doskonalenie funkcji językowych (sposoby reagowania na różne sytuacje życiowe, podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu, akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów, umiejętne przerywanie wypowiedzi i wtrącenia) -obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się
POZIOM C1 - doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności swobodnych wypowiedzi na tematy związane z omawianymi zagadnieniami - doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach, szczególnie użycia parafraz, stosowania transformacji, łączników, itp. - doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem - kształcenie umiejętności dyskutowania na tematy kontrowersyjne - kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur - wzbogacanie zasobu słownictwa oraz znajomości słowotwórstwa - ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji- nauka strategii konwersacyjnych i prezenterskich- zapoznanie ze sposobami reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich doświadczeń, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających argumentów, dyskutowanie, zaprzeczanie, negowanie-obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się
|