Poziom B2
Treści kształcenia
• doskonalenie umiejętności stosowania języka akademickiego i specjalistycznego
• doskonalenie umiejętności słuchania prezentacji akademickich i rozumienia głównych idei
• doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi ustnej i pisemnej dotyczących kwestii naukowych przy użyciu bardziej skomplikowanych struktur leksykalno-gramatycznych
• doskonalenie umiejętności tworzenia i przedstawiania prezentacji o tematyce akademickiej z zastosowaniem odpowiednich struktur
• kształcenie umiejętności krytycznego czytania i rozumienia tekstów akademickich oraz wyrażania własnych opinii na ich temat w mowie i piśmie
• wzbogacanie zasobu słownictwa akademickiego i specjalistycznego
• kształcenie umiejętności samodzielnego doskonalenia znajomości języka akademickiego i specjalistycznego oraz korzystania z odpowiednich źródeł
Poziom C1
Treści kształcenia
• doskonalenie umiejętności stosowania języka akademickiego i specjalistycznego
• doskonalenie umiejętności słuchania prezentacji akademickich i rozumienia głównych idei
• doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi ustnej i pisemnej dotyczących kwestii naukowych przy użyciu bardziej skomplikowanych struktur leksykalno-gramatycznych
• doskonalenie umiejętności tworzenia i przedstawiania prezentacji o tematyce akademickiej z zastosowaniem odpowiednich struktur
• kształcenie umiejętności krytycznego czytania i rozumienia tekstów akademickich oraz wyrażania własnych opinii na ich temat w mowie i piśmie
• wzbogacanie zasobu słownictwa akademickiego i specjalistycznego
• kształcenie umiejętności samodzielnego doskonalenia znajomości języka akademickiego i specjalistycznego oraz korzystania z odpowiednich źródeł
Poziom C2
Treści kształcenia
• doskonalenie umiejętności stosowania języka akademickiego i specjalistycznego
• doskonalenie umiejętności słuchania prezentacji akademickich i rozumienia głównych idei
• doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi ustnej i pisemnej dotyczących kwestii naukowych przy użyciu bardziej skomplikowanych struktur leksykalno-gramatycznych
• doskonalenie umiejętności tworzenia i przedstawiania prezentacji o tematyce akademickiej z zastosowaniem odpowiednich struktur
• kształcenie umiejętności krytycznego czytania i rozumienia tekstów akademickich oraz wyrażania własnych opinii na ich temat w mowie i piśmie
• wzbogacanie zasób treści kształcenia