Andragogika PED-SL>Andra-war
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
Kryteria oceniania
Zaliczenie ćwiczeń następuje poprzez aktywny udział w zajęciach oraz rzetelne przygotowanie analizy wybranego artykułu naukowego z wyżej wskazanych czasopism. Student wybiera artykuł, przesyła go do prowadzącego celem zatwierdzenia, następnie dokonuje samodzielnej analizy wykorzystując treści poznane na wykładzie oraz treści zamieszczone w publikacji.
Literatura
Instytut Analiz Rynku Pracy Sp. z o.o., Analiza sposobów uczenia się dorosłych w miejscu pracy, Warszawa 2019.
K. Mikołajczyk, Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia, E-Mentor 2011, nr 2(39).
E. Skibińska, H. Solarczyk-Szwec, A. Stopińska-Pająk (red.), Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian, Biblioteka Edukacji Dorosłych, t. 45, Bydgoszcz 2014.
I. Kazimierska, I. Lachowicz, L. Piotrowska, Uczenie się dorosłych - sykl Kolba, ORE, Warszawa 2014.
L. Turos, Andragogika autokreacji, Lucjan Turos and Piotr Turos, Warszawa 2007.
Portal EPALE Elektroniczna platforma na rzecz uczenia się dorosłych w Europie – https://epale.ec.europa.eu/
Portal European Training Fund – https://www.etf.europa.eu/en/practice-areas/workbased-learning
Portal Europejskie Centrum Rozwoju Kształcenia Zawodowego -https://www.cedefop.europa.eu/pl
Portal Eurofound – https://www.eurofound.europa.eu/
Czasopisma: Edukacja Ustawiczna Dorosłych, Dyskursy Młodych Andragogów, Edukacja Dorosłych, E-Mentor, Exlibris Social Gerontology Journal.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: