Pedagogika czasu wolnego PED-SL>Pedczw-c
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
1. Student charakteryzuje trzy podstawowe formy spędzania czasu wolnego.
2. Potrafi wymienić i scharakteryzować instytucje wspierające wychowanie do czasu wolnego dzieci i młodzieży.
3. Zna kompetencje, czynniki efektywności, cechy osobowe oraz cechy uniwersalne charakteryzujące wychowawce do czasu wolnego.
UMIEJĘTNOŚCI
1. Obserwuje i zjawiska związane z czasem wolnym dzieci i młodzieży oraz potrafi zinterpretować i przewidzieć następujące trendy.
2. Potrafi praktycznie oraz kreatywnie wykorzystać wiedzę w konstruowaniu planów dotyczących form spędzania czasu wolnego
Literatura
J. Pięta, Pedagogika czasu wolnego, Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa 2004
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: