Teoretyczne podstawy wychowania PED-SL>TPodWy-c
Nauka umiejętności świadomego wyboru danej teorii wychowania
Planowanie celów pracy wychowawczej w oparciu o wybraną teorię
Ćwiczenie zastosowania w praktyce wychowawczej wybranych teorii
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2022/2023-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Kryteria oceniania
1. prezentacja wybranej teorii wychowania
2. zastosowanie wybranej koncepcji, teorii wychowania w praktyce pedagogicznej w różnych formach
Literatura
Godawa G., Pedagogia bliskości międzyludzkiej, Kraków 2024.
Mastalski J., Model wychowania w nauczaniu bł. Jana Pawła II, "Verbum Vitae" 21 (2012), s. 253–271.
Nowak M., Teorie i koncepcje wychowania, Warszawa 2008.
Łobocki M.,Teoria wychowania w zarysie, Kraków 2004.
Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków, 1998.
W cyklu 2023/2024-L:
Mastalski J., Model wychowania w nauczaniu bł. Jana Pawła II, "Verbum Vitae" 21 (2012), s. 253–271. Nowak M., Teorie i koncepcje wychowania, Warszawa 2008. Łobocki M.,Teoria wychowania w zarysie, Kraków 2004. Śliwerski B., Współczesne teorie i nurty wychowania, Kraków, 1998. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: