Metodyka terapii pedagogicznej PED-SL-OWTP>MetTP-c
T.1. Metoda Weroniki Sherborne (inaczej metoda Ruchu Rozwijającego).
T.2. Metoda Paula Dennisona,
T.3. Metoda integracji sensorycznej (metoda polisensoryczna),
T.4. Logorytmika (metoda psychomotoryczna),
T.5. Metoda 18 struktur wyrazowych (nauka czytania i pisania),
T. 6. Metoda sylabowa w czytaniu i pisaniu i program ćwiczeń.
Temat samodzielnie zaprezentowany przez prowadzącego: Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz.
W cyklu 2023/2024-L:
T.1. Metoda Weroniki Sherborne (inaczej metoda Ruchu Rozwijającego). Temat samodzielnie zaprezentowany przez prowadzącego: Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz. |
W cyklu 2024/2025-L:
T.1. Metoda Weroniki Sherborne (inaczej metoda Ruchu Rozwijającego). Temat samodzielnie zaprezentowany przez prowadzącego: Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
Kryteria oceniania
Zaliczenie: przygotowanie 45 minutowych ćwiczeń związanych z daną metodą wybraną przez grupę Studentów. Studenci dobierają się w zespoły przygotowując skróconą informację teoretyczną o danej metodzie a następnie prowadzą zajęcia ćwiczeniowe stymulujące określone obszary dysfunkcyjne w duchu prezentowanej metody.
Ewaluacja zajęć dokonywana jest we współpracy z prowadzącym - zarówno w czasie omawiania części teoretycznej, jak i w czasie prowadzenia zajęć praktycznych.
Literatura
Podane Studentom sugestie do wykorzystania w czasie przygotowywania zajęć - część teoretyczna i praktyczna.
Uwagi
W cyklu 2023/2024-L:
Zaliczenie: przygotowanie 45 minutowych ćwiczeń związanych z daną metodą wybraną przez grupę Studentów. Studenci dobierają się w zespoły przygotowując skróconą informację teoretyczną o danej metodzie a następnie prowadzą zajęcia ćwiczeniowe stymulujące określone obszary dysfunkcyjne w duchu prezentowanej metody. Ewaluacja zajęć dokonywana jest we współpracy z prowadzącym - zarówno w czasie omawiania części teoretycznej, jak i w czasie prowadzenia zajęć praktycznych. |
W cyklu 2024/2025-L:
Zaliczenie: przygotowanie 45 minutowych ćwiczeń związanych z daną metodą wybraną przez grupę Studentów. Studenci dobierają się w zespoły przygotowując skróconą informację teoretyczną o danej metodzie a następnie prowadzą zajęcia ćwiczeniowe stymulujące określone obszary dysfunkcyjne w duchu prezentowanej metody. Ewaluacja zajęć dokonywana jest we współpracy z prowadzącym - zarówno w czasie omawiania części teoretycznej, jak i w czasie prowadzenia zajęć praktycznych. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: