Seminarium dyplomowe PED-SM-p>Sem4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2022/2023-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
1. Student opisuje zjawiska społeczne i analizuje je pod kątem edukacyjnym
2. Student wie, jakie działania mogą wzmocnić działalność instytucji edukacyjnych i wsparcia społecznego
UMIEJĘTNOŚCI:
1. Student posługuje się metodą projektu edukacyjnego
2. Student przygotowuje pracę dyplomową o charakterze praktyczno-wdrożeniowym
KOMPETENCJE:
1. Student ma świadomość potrzeby wdrażania rozwiązań, które są odpowiedzią na problemy społeczne
Kryteria oceniania
1. Przygotowanie prezentacji dotyczącej wybranych problemów społecznych
2. Bieżąca ocena realizacji etapów projektu na postawie prezentacji własnych zamierzeń i osiągnieć badawczych
Obecność na zajęciach (możliwe 2 nieobecności w semestrze; pozostałe muszą być zaliczone).
Literatura
Lektury podstawowe:
1. Łobocki M., Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków: Wyd. Impuls, 1999
2. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa: Wyd. PWN, 2001.
Lektury uzupełniające:
1. Babbie E., Podstawy badań społecznych, Warszawa: Wyd. PWN, 2013.
2. Denzin N. K., Lincoln Y. S. (red.), Metody badań jakościowych, Warszawa: Wyd. PWN, 2009, (t. 1-2).
3. Ferguson G., Analiza statystyczna w psychologii i pedagogice, Warszawa: Wyd. PWN, 2009.
4. Palka S. (red.), Podstawy metodologii badań w pedagogice. Pedagogika, Gdańsk: Wyd. GWP, 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: