Public relation w pomocy społecznej PS-SM>Pubrel-c
Treści kształcenia:
1. Teoretyczne podstawy public relations.
2. Wewnętrzne i zewnętrzne public relations.
3. Budowanie systemów informacji i komunikacji (w tym wizualnej i elektronicznej).
4. Podstawowe narzędzia media relations.
5. Przygotowywanie materiałów dla mediów.
6. Reklama społeczna.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty kształcenia:
1. Student zna i rozumie specyfikę budowania reputacji instytucji pomocowej oraz tworzenia sieci partnerstwa.
2. Student posiada wiedzę o podstawach public relations i media relations oraz narzędziach PR i MR.
3. Student potrafi zastosować w praktyce wiedzę z zakresu public relations.
4. Student posiada umiejętność przygotowywania materiałów dla mediów oraz materiałów promocyjnych.
5. Student potrafi świadomie współpracować na rzecz tworzenia pozytywnego wizerunku instytucji pomocowej; ma świadomość efektów stosowania działań wizerunkowych, także niskonakładowych
Kryteria oceniania
Opracowanie materiału promocyjnego instytucji pomocy społecznej
Literatura
1. E. GRIFFIN, Podstawy komunikacji społecznej, Gdańsk 2003.
2. R. BOROWIECKI, M. KWIECIŃSKI, Informacja w zarządzaniu procesem zmian, Zakamycze 2003.
3. K. GIEDROJĆ, Public relations w administracji, Ostrołęka 2004.
B. ROZWADOWSKA, Public Relations. Teoria Praktyka Perspektywy, Warszawa 2002.
Lektury uzupełniające:
1. D. MOREY, Sztuka rozmowy przez telefon, Warszawa 2001.
2. D. MONET, Multimedia, Katowice 1999.
3. E. ŻUREK, Sztuka prezentacji, Warszawa 2004.
A. WISZNIEWSKI, Sztuka mówienia, Katowice 2003.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: