Public relation w pomocy społecznej PS-SM>Pubrel-w
1. Teoretyczne podstawy public relations.
2. Wewnętrzne i zewnętrzne public relations.
3. Budowanie systemów informacji i komunikacji (w tym wizualnej i elektronicznej).
4. Podstawowe narzędzia media relations.
5. Przygotowywanie materiałów dla mediów.
6. Reklama społeczna.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Student zna i rozumie specyfikę budowania reputacji instytucji pomocowej oraz tworzenia sieci partnerstwa.
2. Student posiada wiedzę o podstawach public relations i media relations oraz narzędziach PR i MR.
3. Student potrafi zastosować w praktyce wiedzę z zakresu public relations.
4. Student posiada umiejętność przygotowywania materiałów dla mediów oraz materiałów promocyjnych.
5. Student potrafi świadomie współpracować na rzecz tworzenia pozytywnego wizerunku instytucji pomocowej; ma świadomość efektów stosowania działań wizerunkowych, także niskonakładowych
Kryteria oceniania
Sposoby sprawdzania i warunki zaliczenia:
1. Opracowanie polityki promocyjnej instytucji pomocy społecznej (1/2 oceny),
2. Ustne zaliczenie przedmiotu (1/2 oceny)
Dopuszcza się 1 nieobecność nieusprawiedliwioną.
Literatura
Lektury podstawowe:
1. E. GRIFFIN, Podstawy komunikacji społecznej, Gdańsk 2003.
2. K. GIEDROJĆ, Public relations w administracji, Ostrołęka 2004.
3. B. ROZWADOWSKA, Public Relations. Teoria Praktyka Perspektywy, Warszawa 2002.
Lektury uzupełniające:
1. D. MONET, Multimedia, Katowice 1999.
2. E. ŻUREK, Sztuka prezentacji, Warszawa 2004.
3. A. WISZNIEWSKI, Sztuka mówienia, Katowice 2003.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: