Kreowanie wizerunku pracownika i pracodawcy PSY-Bizn>WizpracWa
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Znajomość narzędzi budowania marki osobistej
Rozumienie mechanizmów kreowania własnej marki na współczesnym rynku pracy.
Świadomość elementów składających się na własną markę osobistą.
Umiejętność prezentacji własnej marki na forum grupy.
Kryteria oceniania
Obecność obowiązkowa - możliwe 2 nieusprawiedliwione nieobecności
Prezentacja Marki Własnej na forum grupy – 40 pkt
Projekt CV/profilu na LinkedIn – 40 pkt deadline: 8.06.2024
Aktywny udział w zajęciach – 20 pkt
OCENY
Bardzo dobry: 93 - 100 pkt
Dobry plus: 85 - 92 pkt
Dobry: 77 - 84 pkt
Dostateczny plus: 69 - 76 pkt
Dostateczny: 61 - 68 pkt
Niedostateczny – poniżej 60 pkt
Literatura
Brukszo, A. (2017). BrandU, czyli nowa marka o nazwie Ty. Brzezia Łąka: Wydawnictwo Poligraf.
Schawbel, D. (2012). Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Trzeciak, S. (2017). Marka osobista. Manager Magazine
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: