Coaching w organizacji PSY-Bizn>coachorgWa
Celem warsztatów praktycznych jest nabycie umiejętności pracy z klientem indywidualnym oraz klientem pracującym w różnych formach organizacji. Podczas warsztatów studenci ćwiczą podstawowe umiejętności coacha, stosuje poznane techniki ( SMART i GROW) oraz analizują dylematy etyczne związane z pracą coachingową. Zadaniem warsztatów jest także rozwinięcie podstawowych kompetencji coacha, takich jak np komunikacja, uważne słuchanie i inne.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna podstawowe techniki coachingowe (SMART i GROW) oraz ich rozwinięcia.
Umiejętności
Student potrafi przeprowadzić sesje coachingową za pomocą poznanych narzędzi.
Kompetencje
Student jest odpowiedzialny za proces coachingowy, ma świadomość nieustannego pogłębiania swoich kompetencji.
Kryteria oceniania
praca w grupach
aktywność podczas dyskusji
prowadzenie sesji coachingowych
obowiązkowa obecność na zajęciach (możliwość 2 nieusprawiedliwionych
nieobecności).
Literatura
1. M. Bennewicz, A. Prelewicz, Coaching : zestaw narzędzi, Helion, Gliwice 2018.
2. M. Taylor, S. Crabb, Coaching i mentoring biznesowy dla bystrzaków, Helion, Gliwice 2020.
3. Ł. Marciniak, S. Rogala - Marciniak, Coaching - zbiór narzędzi wspierania rozwoju, Warszawa 2013.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: