Podstawy wychowania chrześcijańskiego PSY-Coach>WychChĆ
Studenci w kilkuosobowych zespołach przygotowują projekt, który mógłby być zrealizowany z budżetu publicznego. W ramach projektu opracowują koncepcję, która będzie można wykorzystać w ramach szeroko rozumianego wsparcia psychologicznego (poradnictwo, konsultacje, psychoedukacja, profilaktyka).
Zajęcia mają na celu przygotowanie studentów do pracy w ramach projektów realizowanych z budżetu publicznego, w oparciu o treści wynikające z wychowawczych koncepcji chrześcijańskich.
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2023/2024-L: | W cyklu 2022/2023-L: |
Efekty kształcenia
1. Student umie przygotować projekt psychologiczny w oparciu o treści związane z chrześcijańskimi koncepcjami wychowawczymi
2. Student Potrafii znaleźć miejsca, w których są realizowane projekty z budżetu państwowego.
3. Student Potrafi opracować raport opisujący wyniki przygotowanego projektu.
Kryteria oceniania
1. Studenci stopniowo realizują kolejne kroki w przygotowaniu projektu.
2. Studenci przygotowują końcowy raport z projektu.
3. Studenci czynnie uczestniczą w zajęciach.
Literatura
1. Rusiecki. M (2007). Cele wychowania chrześcijańskiego. W: Rynio, A. (red.) Wychowanie chrześcijańskie. Między tradycją a współczesnością. Kraków: WAM
2. Solak A. (2004). Wychowanie chrześcijańskie i praca ludzka. Studium współzależności. Warszawa: WN UKSW.
3. Nowak, M., Ożóg T. (2000). Wychowanie chrześcijańskie a kultura. Lublin: WN KUL
4. Lakoff, L. Johnson, M. (2010). Metafory w naszym życiu. Warszawa: Aletheia
5. Huizinga, H. (2007). Homo ludens. Warszawa: Aletheia
6. Berne, E. (2005). W co grają ludzie. Warszawa: PWN
7. Dudek, Z. (2013). Psychologia mitów greckich. Warszawa: Eneteia
8. Dzidek, T., Kamykowski, Ł., Napiórkowski A. (2006). Teologia fundamentalna t. 5. Poznanie Teologiczne. Kraków: PAT
9. Halik T. (2011). Cierpliwość wobec Boga. Kraków: WAM
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: