POZIOM B1+.4
- doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B1+ poprzez kształcenie umiejętności swobodnych wypowiedzi na tematy związane z omawianymi zagadnieniami
- doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach
- doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem
- wzbogacanie zasobu słownictwa adekwatnego do poziomu językowego B1+
- ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur-obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się
- doskonalenie funkcji językowych (sposoby reagowania na różne sytuacje życiowe, podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu,
akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, itp.)
POZIOM B2.4
-doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2 poprzez kształcenie umiejętności swobodnych wypowiedzi na tematy związane z omawianymi zagadnieniami
- doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach
- doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem
- wzbogacanie zasobu słownictwa i słowotwórstwa adekwatnego do poziomu językowego B2
- ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji - kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur
- doskonalenie funkcji językowych (sposoby reagowania na różne sytuacje życiowe, podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających argumentów, akceptowanie, negowanie, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów, umiejętne przerywanie wypowiedzi i wtrącenia, opisywanie swoich doświadczeń ,dyskutowanie, zaprzeczanie, negowanie
-obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się
POZIOM C1.4
- doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności swobodnych
wypowiedzi na tematy związane z omawianymi zagadnieniami
- doskonalenie umiejętności poprawnego użycia właściwych form gramatycznych w określonych kontekstach, szczególnie użycia parafraz, stosowania transformacji, łączników, itp.
- doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem
- kształcenie umiejętności dyskutowania na tematy kontrowersyjne
- kształtowanie postawy szacunku dla innych kultur
- wzbogacanie zasobu słownictwa oraz znajomości słowotwórstwa
- ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji
- nauka strategii konwersacyjnych i prezenterskich
- zapoznanie ze sposobami reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich doświadczeń, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających argumentów, dyskutowanie, zaprzeczanie, negowanie
-obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się