Strategie zarządzania mediami SzD-DNKSM>Szm-w
T_1 Geneza i definicja - zarządzanie strategiczne
T_2 Elementy strategii
T_3 Budowanie strategii
T_4 Planowanie strategiczne cele i zasady
T_5 Kultura organizacji a strategia
T_6 Proces kontroli
T_7 Zarządzanie w warunkach kryzysu
T_8 Ambidexterity jako koncepcja rozwoju przedsiębiorstwa
T_9 Turkusowe zarządzanie
T_10 Mindfulness w zarządzaniu przedsiębiorstwem medialnym
T_11 Przywództwo i innowacyjność w przedsiębiorstwie sieciowym
T_12 Strategie rozwoju instytucji kultury
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Metody: Wykład, dyskusja
Kryteria oceny: przygotowanie referatu
Literatura
Stabryła A., Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa–Kraków 2007
Pierścionek Z., Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 2011
Romanowska M., Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2009
Listwan T., Zarządzanie kadrami, C.H. Beck, Warszawa 2006
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: