Edukacja medialna T-KP-SJ>edumed-2
T_1 Głoszenie kerygmatu w mediach.
T_2 Uzależnienie od gier on-line i rzeczywistości wirtualnej.
T_3 Media i ich wpływ na dzieci i młodzież.
T_4 Strony WWW.
T_5 Blogi.
T_6 Kontakty z mediami, udzielanie wywiadów, wypowiedzi.
T_7 Tworzenia informacji prasowych i ich udostępnianie
T-8 Budowanie społeczności religijnych.
T_9 Rola obrazu.
T_10 Znaczenie wideo w komunikacji.
T_11 Krytyczny odbiór przekazów medialnych.
T_12 Przegląd technik manipulowania odbiorcami mediów.
T_13 Prawo prasowe oraz ochrona wizerunku i praw majątkowych.
T_14 Promocja treści religijnych w internecie.
T_15 Reaktywne i proaktywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
W cyklu 2023/2024-L:
Zakres tematów: |
W cyklu 2024/2025-L:
Zakres tematów: |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024/2025-L: | W cyklu 2022/2023-L: | W cyklu 2023/2024-L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
W_01 Student ma znajomość podstawowych definicji z przedmiotu
W_02 ma pogłębioną wiedzę na temat literatury przedmiotu
UMIEJĘTNOŚCI:
U_1 Potrafi określić aktualny stan badań
U_2 potrafi wyróżnić okresy rozwoju badań nad przedmiotem wykładu
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
K_01 docenia wagę zagadnień omówionych w przedmiocie
K_02 posiada dojrzałe kompetencje w przekazywaniu zdobytej wiedzy w pracy zawodowej
Kryteria oceniania
Wykład, Dyskusja, debata, pokaz multimedialny, pokaz filmu
Kryteria oceniania: obecność i aktywność na zajęciach, pisemna praca roczna, egzamin.
Praktyki zawodowe
-
Literatura
Obowiązkowa:
1. M. McLuhan, Zrozumieć media, Warszawa 2004.
Pomocnicza:
2. W. Adorno, Przemysł kulturalny, Warszawa 2019.
3. J. Baudrillard, Symulakry i symulacja, Warszawa
W cyklu 2023/2024-L:
Literatura podstawowa: Uzupełniająca: |
W cyklu 2024/2025-L:
Literatura podstawowa: Uzupełniająca: |
Uwagi
W cyklu 2023/2024-L:
Kryteria zaliczenia przedmiotu: zaliczenie pisemne |
W cyklu 2024/2025-L:
nakład pracy studenta: 35 h |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: