Komunikacja w instytucjach kultury TH-SL>komink
Poznanie podstawowych narzędzi komunikacji w instytucjach kultury. Problematyka pozyskiwania i prowadzenia współpracy z partnerami, m.in. instytucjami kultury, samorządami, Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, inne.
W cyklu 2024/2025-Z:
Poznanie podstawowych narzędzi komunikacji w instytucjach kultury. Problematyka pozyskiwania i prowadzenia współpracy z partnerami, m.in. instytucjami kultury, samorządami, Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego, inne. |
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
E_1. Zna podstawowe definicje z zakresu komunikacji
E_2. Zna mechanizmy rządzące na współczesnym świadomym i krajowym rynku mediów
E_3. Potrafi skutecznie komunikować się z partnerami zewnętrznymi
Kryteria oceniania
M_1. Ćwiczenia praktyczne
M_2. Zajęcia terenowe
M_3. Prezentacje multimedialne
M_4. Filmy
M_5. Praca w grupach
M_6. Dyskusje
W_1 Obecność na zajęciach
W_2 Aktywność
W_3. Ocenianie ciągłe
W_4. Zaliczenie z oceną na podstawie prezentacji
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Bendixen P., Wprowadzenie do ekonomii kultury i sztuki, Kraków 2001.
Orzechowski E., Wokół kulturą, edukacją, mediami, Kraków 1999.
Schuster J.M., Informacja w polityce kulturalnej, Kraków 2008.
www.mck.krakow.pl
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: