Elementy psychologii w turystyce TH-TK-SL>elempsych
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Efekty kształcenia
Student:
E_1. posiada doświadczenie związane ze znajomością specyfiki pracy w różnych instytucjach, organizacjach lub agencjach związanych z wybraną specjalnością
E_2. zdobywa wiedzę praktyczną związaną z wybraną specjalnością
E_3. zgłębia przyczyny i przebieg procesów oraz zjawisk społecznych, kulturowych, religijnych, politycznych czy przyrodniczych po to, by móc formułować własne opinie stawiać proste hipotezy badawcze i je weryfikować
E_4. ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za prowadzone działania
Kryteria oceniania
W_1. Obecność na zajęciach
W_2. Ocenę ciągłą pracy na zajęciach,
W_3. Kolokwium sprawdzające
Literatura
Winiarski R., Zdebski J., Psychologia turystyki, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008
Bell. P. A., Green. Th. C., Fisher. J. D. Baum. A., Psychologia środowiskowa, Gdańsk 2004.
Borkowski K., Grabińska E., Seweryn R., The significance of genius loci in tourism, [w:] Aktuální problem cestovního ruchu "Cestovní ruch jako křižovatka poznatků", Jihlava 2011
Ferien – Macher Die, Eine gründliche und grundsätzliche Betrachtung über das Jahrhundert des Tourismus Schneider, Hamburg 2001.
Kozioł L., Typologia czynników motywujących do podróżowania, „Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, t. 20, nr 1, czerwiec 2012 s.87.
Rheinberg F., Psychologia motywacji, Kraków 2006.
Wilson E, Akert T. D., Psychologia społeczna - Serce i Umysł Aronson, Poznań 1994.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: