Promocja dziedzictwa kulturowego TH-ZDM-SL>prodzi-w
Poznanie podstawowych narzędzi upowszechniania dziedzictwa kulturowego poprzez wykorzystanie działań z zakresu komunikacji oraz promocji. Zdefiniowanie dziedzictwa kulturowego oraz kierunków jego popularyzacji.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
E_1. Zna podstawowe definicje z zakresu upowszechniania dziedzictwa kulturowego
E_2. Zna narzędzia pozyskiwania partnerów instytucjonalnych oraz komercyjnych
E_3. Potrafi skutecznie układać plany kampanii promocji w sektorze kultury
Kryteria oceniania
M_1. Ćwiczenia praktyczne
M_2. Zajęcia terenowe
M_3. Prezentacje multimedialne
M_4. Filmy
M_5. Praca w grupach
M_6. Dyskusje
W_1 Obecność na zajęciach
W_2 Aktywność
W_3. Ocenianie ciągłe
W_4. Zaliczenie z oceną na podstawie przygotowanej prezentacji
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Davis A., Public Relations, tł. Dąbkowski G., Polskie Warszawa 2007.
Gaweł Ł., Szlaki dziedzictwa kulturowego. Teoria i praktyka zarządzania, Kraków 2011.
Zarządzanie: kultura, media, dziedzictwo, red. E. Orzechowski, Ł. Gaweł, Kraków 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: