Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
Kierunki studiów > Studia II stopnia > Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations > Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations, studia stacjonarne, drugiego stopnia, profil praktyczny

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations, studia stacjonarne, drugiego stopnia, profil praktyczny (KPW-SM-p)

drugiego stopnia
Stacjonarne, 2-letnie (4 semestry)
Język: polski

Przyznawane kwalifikacje:

Magister

Dalsze studia:

Możliwość ubiegania się o przyjęcie do szkoły doktorskiej, studia podyplomowe.

Uprawnienia zawodowe:

Absolwent jest przygotowany do profesjonalnej pracy w obszarze komunikowania promocyjnego z uwzględnieniem najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania wizerunkowego, reklamowego i brandingowego. Absolwent jest specjalistą w zakresie public relations, który w ramach komunikacji pozytywnych wartości, promuje je i profesjonalnie zarządza informacją w komunikowaniu społecznym. Absolwent jest przygotowany do profesjonalnej pracy w obszarze projektowania, organizacji i zarządzania promocją na bazie nowoczesnych narzędzi projektowania i grafiki komputerowej.

Efekty kształcenia

Uwaga, istnieje więcej niż jedna wersja tego pola. Kliknij poniżej i wybierz wersję, którą chcesz wyświetlić:

Załącznik nr 2 do Uchwały nr 47/2020 Senatu Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 17 lutego 2020 r. w sprawie ustalenia programu studiów dla kierunku studiów komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations na studiach drugiego stopnia o profilu praktycznym.

Kwalifikacja:

Ze szczegółowymi kryteriami kwalifikacji można zapoznać się na stronie: https://irk.upjp2.edu.pl/