E-marketing - analiza i innowacje DM-AS-SL>E-markAnal
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023/2024-Z: | W cyklu 2022/2023-Z: | W cyklu 2024/2025-Z: |
Literatura
Lektury podstawowe:
1. Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło, Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów, 2022
2. Martyna Zastrożna, Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III 2022,
3. Dokumentacja Google Analytics na stronie https://support.google.com/analytics/
4. Dokumentacja Google Looker Studio na stronie https://cloud.google.com/looker-studio
5. Dokumentacja Google Tag Manager na stronie https://support.google.com/tagmanager/
Lektury uzupełniające:
1. Portale tematyczne: sprawnymarketing.pl, interaktywnie.com.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: