Seminarium licencjackie FIL-SL>Semlic
Wspieranie wszechstronnego rozwoju intelektualnego. Kształcenie umiejętności w zakresie wyszukiwania, analizowania, oceniania, selekcjonowania i użytkowania informacji dotyczących wybranej problematyki, związanej zarówno z tematyką seminarium, jak i wybranym przez studenta tematem pracy licencjackiej. Kształcenie umiejętności w zakresie analizy i interpretacji wybranych tekstów filozoficznych, związanych z zarówno z tematyką seminarium, jak i wybranym przez studenta tematem pracy licencjackiej. Przekazanie wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przygotowania pracy licencjackiej.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student po ukończeniu seminarium:
F1aK_U01 - wyszukuje, analizuje, ocenia, selekcjonuje i wykorzystuje wiedzę filozoficzną ze źródeł pisanych i elektronicznych
F1aK_U02 - samodzielnie zdobywa wiedzę filozoficzną i rozwija umiejętności badawcze w dziedzinie filozofii, kierując się wskazówkami opiekuna
F1aK_U04 - słucha ze zrozumieniem ustnej prezentacji idei i argumentów filozoficznych
F1aK_U08 - pisze proste rozprawki z samodzielnym doborem literatury
F1aK_U11 - przygotowuje ustną prezentację idei i argumentów filozoficznych z wykorzystaniem różnych dostępnych źródeł
F1aK_K04 - efektywnie organizuje własną pracę i krytycznie ocenia jej stopień zaawansowania
F1aK_K09 - rozumie znaczenie krytycznej dyskusji dla właściwego prowadzenia indywidualnej pracy filozoficznej
Kryteria oceniania
Ocena efektów kształcenia jest dokonywana w sposób ciągły na podstawie obecności oraz aktywności na zajęciach. W szczególności należy przedstawić fragment pracy licencjackiej oraz zaprezentować wybrane źródła naukowe, z których korzystano przygotowując pracę. Zaliczenie uzyskuje się na podstawie przedstawienia gotowej pracy licencjackiej, zaakceptowanej przez promotora.
Literatura
1. Michał Heller, Jak być uczonym, Znak, Kraków 2009.
2. Umberto Eco, Jak napisać pracę dyplomową. Poradnik dla humanistów, WUW, Warszawa 2007.
3. Wojciech Welskop, Jak napisać pracę licencjacką i magisterską?
Poradnik dla studentów, Łódź 2014.
Uwagi
W cyklu 2024/2025-Z:
Obciążenie studenta pracą: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: