POZIOM B2
Treści kształcenia:
- doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie językowym B2
- doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem.
- wzbogacanie zasobu słownictwa na poziomie B2
- ćwiczenie poprawnej wymowy oraz intonacji
- obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się.
- obszar funkcji językowych (reagowanie na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, wyrażanie swojego stosunku do problemu,
akceptowanie, negowanie, podawanie argumentów, wyrażanie sprzeciwu, proponowanie, parafrazowanie fragmentów tekstów, Umiejętne
przerywanie wypowiedzi i wtrącenia)
- tworzenie prezentacji na temat podany przez lektora, wprowadzenie wyrażeń używanych do prezentacji
POZIOM C1
Treści kształcenia:
- doskonalenie językowej kompetencji komunikacyjnej na określonym poziomie językowym poprzez kształcenie umiejętności opowiadania
o kulturze, sukcesie, problemach społecznych, celach życiowych,
- wykazanie się znajomością wyrażeń określających umiejętności, doświadczenie, zjawiska kulturowe, problemy społeczne,
- obszar leksykalny i obszar strukturalno-gramatyczny: treści realizowane w trakcie zajęć wynikają z doboru materiałów dydaktycznych stosowanych przez Prowadzącego. Korespondują one z poziomem kompetencji językowych, do jakich osiągnięcia zobowiązany jest uczący się.
- doskonalenie umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem,
- doskonalenie umiejętności reagowania na różne sytuacje życiowe: podtrzymywanie rozmowy, opisywanie swoich planów, zamierzeń,
negocjowanie, wyrażanie opinii oraz podawanie wspierających ją argumentów, rekomendowanie