Praktyki TH-SL>praktyki23
Celem praktyki zawodowej jest:
1. praktyczne zastosowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych przez studentów w trakcie studiów;
2. doskonalenie kompetencji społecznych potrzebnych w działalności zawodowej;
3. zapoznanie się ze specyfiką pracy związaną z szeroko rozumianą branżą turystyczną;
4. nabycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem, organizacji pracy własnej, pracy w zespole oraz odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
Ew_1. posiada wiedzę na temat zasad funkcjonowania instytucji, w której odbywa praktykę, zna jej strukturę oraz cele;
Ew_2. zna i rozumie istotę dokumentów regulujących pracę w instytucji, w której odbywa praktykę;
Ew_3. zna specyfikę instytucji, w której odbywa praktykę.
Eu_1 potrafi wykorzystać swoją wiedzę do realizacji powierzonych zadań;
Eu_2 potrafi tworzyć i realizować własne projekty związane ze specyfiką instytucji, w której realizuje praktykę.
Ek_1. potrafi organizować swój czas pracy, pracować samodzielnie oraz zespołowo;
Ek_2. bierze odpowiedzialność za powierzone mu zadania;
Ek_3. kieruje się zasadami etyki zawodowej;
Ek_4. posiada podstawowe umiejętności organizacyjne;
Ek_5. prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga problemy i zadania związane z
wykonywaniem zawodu.
Ek_6. ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa
kulturowego.
Kryteria oceniania
1. Student otrzymuje dzienniczek praktyk, w którym dokumentuje przebieg realizowanej praktyki – data rozpoczęcia i zakończenia praktyki, czas jej trwania, wykonywane czynności;
2. Na zakończenie realizowanej praktyki instytucja przyjmująca wystawia opinię praktykantowi, opinia ta stanowi podstawę otrzymania zaliczenia.
Literatura
Pozycje związane ze specyfiką miejsca, w którym realizowana jest praktyka.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: