Warsztaty z marketingu obiektów dziedzictwa kulturowego TH-ZDM-SM>warmar
Celem zajęć jest nabycie przez studentów praktycznej umiejętności podejmowania działań marketingowych w zakresie obiektów dziedzictwa kulturowego w procesie: tworzenie produktu, strategia marketingowa, plany operacyjne, promocja, PR. Podstawy SM.
Tryb zajęć
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
E_1ma utrwalone pojęcia z zakresu marketingu
E_2 zapoznał się z praktycznymi aspektami w zakresie działań marketingowych
E_3 zapoznał się ze strategiami marketingowymi przykładowych obiektów dziedzictwa
E_4 potrafi przygotować założenia do strategii marketngowej wybranego obiektu
Kryteria oceniania
W_1 obecność na zajęciach
W_2 aktywny udział w ćwiczeniach
W_3 prezentacja zaliczeniowa
Literatura
A.Szromnik Marketing Dziedzictwa Kulturowego
A. Wróblewski Ł., Strategie marketingowe w instytucjach kultury
P. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan Marketing 4.0
A. Roguski Zrozumieć Social Media
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: